Cumartesi 13.10.2012

Planlarımız çöktü

Üçüncü resmi sınavında ikinci yenilgisini alan Abdullah Avcı: Hedeflediğimiz planların dışına çıktık. Macaristan'ı yenerek yeni bir plan yapmamız lazım.

Milli Takım'ın başında çıktığı üçüncü resmi sınavda ikinci mağlubiyetini alan Abdullah Avcı, bundan sonrası için strateji değiştirmek zorunda olduklarını söyledi. Romanya yenilgisi sonrası bir hayli üzgün olduğu gözlenen Avcı, "Devre biterken golü yememiz planlarımızı bozdu. Kaliteli ve iyi savunma yapan bir takım ile oynayacağımızı biliyorduk. Maçın başında gol bulmak istedik, duran toplardan gol bulmak istedik ama olmadı. Hedeflediğimiz planların dışına çıktık. Macaristan maçını kazanıp yeni bir plan yapmamız lazım. Bugün oyunun zor olacağını çok pozisyon bulamayacağımızı biliyorduk. Oyunun başında belki Semih'in kafası gol olsa, başka bir yere gidecekti. Bu tip takımlara karşı üretmek çok kolay değil" yorumunu yaptı.
TÜRKİYE 101, ROMANYA 30 MİLYON EURO!
101 milyon Euro'luk A Milli Takım, 30 milyon Euro'luk Romanya'ya teslim oldu. 14 oyuncunun görev yaptığı Milli Takım'ın toplam değeri 101 milyon Euro olurken, Romanya takımının toplam değeri 30,3 milyon Euro olarak gerçekleşti. En pahalı oyuncuları Orduspor'da forma giyen Stancu olan Romanya takımında yaş ortalaması 27 olurken, A Milli Takım'da ise yaş ortalaması ise 25.8 idi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.