Salı 16.10.2012 00:00
Son Güncelleme: Salı 16.10.2012 13:59

İşte Prosinecki'nin kariyeri!

Kayserispor'un yeni teknik direktörü Robert Prosinecki, eski takımı Kızılyıldız'ın başında çıktığı 62 karşılaşmada, maç başına 2,24 puan ortalaması elde etti.
Kayseri temsilcisinde Shota Arveladze'nin 1 Ekim'de istifa etmesinin ardından teknik direktörlük görevine getirilen 43 yaşındaki Hırvat teknik adam Prosinecki, sarı-kırmızılı ekipte, kariyerindeki ikinci teknik direktörlük deneyimini yaşayacak.
Dünyaca ünlü İspanyol kulüpler Real Madrid ve Barcelona'nın da aralarında bulunduğu takımlarda futbol oynayan Prosinecki, Hırvatistan Mili Takımı ile 2002 Dünya Kupası'na da katıldıktan sonra 2003 yılında aktif futbol yaşantısına son verdi.
Daha sonra 2006-2010 yılları arasında Hırvatistan milli takımında Slaven Biliç'in yardımcılığını yapan Prosinecki, 2010 yılında futbolcuyken bir dönem formasını da giydiği Sırbistan'ın Kızılyıldız takımında kariyerindeki ilk teknik direktörlük deneyimine başladı.
Kızılyıldız'da 18 ay görev yapan Prosinecki, burada takımının başında çıktığı 62 maçta, 43 galibiyet, 10 beraberlik ve 9 mağlubiyet alarak, maç başına 2,24 puan ortalamasına ulaştı. Eski takımında ofansif futbol anlayışını benimseyen Hırvat teknik adam Prosinecki, 62 maçta yüzde 70'lik bir galibiyet oranı elde etti.
Kayserispor ile 1,5 yılığına anlaşan Prosinecki, yarın Kayseri'ye gelerek, 18 Ekim Perşembe günü kulüpte düzenlenecek imza törenine katılacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.