Çarşamba 24.10.2012
Son Güncelleme: Çarşamba 24.10.2012

Aqua Park Arena!

G.Saray'ın Ocak 2011'de hizmete giren yeni stadı zeminiyle dün sınıfta kaldı Yağmurla bataklığa dönen zemine hem sakatlar hem umutlar gömüldü

Galatasaray'ın Ocak 2011'de hizmete giren yeni stadı Türk Telekom Arena, ilk yağmurda sınıfta kaldı. İstanbul'da dün öğleden sonra etken olan sağanak yağmur Arena zeminini bataklığa çevirdi. Maçın başlamasının ardından yağış etkisini kesmedi, yağmur suyu da zeminden tahliye olmayınca saha bataklığa döndü. Futbolcular pas yapmakta ve uzun top oynamakta zorlandı. Zeminin su içinde kalması sosyal medyada tepkilere neden oldu.

Nihat: Böyle saha görmedim
Bazı taraftarlar, "Bu stada Türk Telekom Arena denmiş ama burası bildiğin Aquapark", "İkinci yarıya su topu takımı çıkasaydı iyi olurdu", "Terim ikinci yarı oyuna Derya Büyükuncu'ya alsa daha iyi olur" gibi tepkiler verirken noktayı eski milli futbolcumuz Nihat Kahveci koydu: "Evet hava yağmurlu ama inanın beş sene yağmur yağan yerde oynadım, böyle bir saha görmedim. Sahalara bakmayı bilmiyoruz."
Yağmura rağmen 39 bin
İstanbul'daki sağanak yağmura karşın Galatasaray taraftarı dün takımını yalnız bırakmayıp futbolculara büyük destek verdi. 40 bin 500 kombine kart satılan Türk Telekom Arena'ya giriş yapan Galatasaraylı seyirci sayısı 39 bin idi. Hava şartlarına karşın bu rakamı iyi bulan sarı-kırmızılı yöneticilerin morali maçın berabere sonuçlanmasıyla bozuldu. Özellikle dönüş yolunda taraftarlar yetersiz metrobüs seferleri nedeniyle de zorluklar yaşadı. Öte yandan Cluj taraftarları karşılaşma için protokol biletleri dahil 190 bilet alıp maça geldi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.