Salı 05.03.2013 00:00

Fenerbahçe Avrupa'da bambaşka

UEFA Avrupa Ligi'nde son 16 takımın yer aldığı 3. turda 7 Mart Perşembe günü Viktoria Plzen ile önemli bir maça çıkacak Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'de yaşadığı moral bozukluklarını Avrupa'daki performansına yansıtmıyor.
UEFA Avrupa Ligi'nde sergilediği istikrarın ardından, bu kulvarda tarihinde ilk kez son 16 takım arasına kalan sarı-lacivertli ekip, Süper Lig'de puan kayıpları yaşadığı 3 maçtan sonra Avrupa arenasında deplasmanda çıktığı karşılaşmaları kazanmasını bildi.
Süper Lig'in 6. haftasında Kasımpaşa karşısında aldığı 2-0'lık yenilginin ardından, deplasmanda UEFA Avrupa Ligi C Grubu'nda Almanya'nın Borussia Mönchengladbach takımıyla karşılaşan Fenerbahçe, karşılaşmadan 4-2 galip ayrıldı.
Ligin 8. haftasında bu kez deplasmanda Bursaspor ile 1-1 berabere kalarak puan yitiren ''Sarı Kanarya'', bu maçın ardından da (C) Grubu'nda AEL Limassol deplasmanında 1-0 kazandı.
Ligin 12. haftasında Eskişehir deplasmanından 1-1'lik beraberlikle İstanbul'a dönen sarı-lacivertliler, C Grubu'nda Olympique Marsilya karşısında Fransa'da 1-0'lık galibiyeti elde etti.
Süper Lig'in 24. haftasında Beşiktaş derbisinde 3-2 kaybeden Fenerbahçe, Avrupa arenasında yakaladığı istikrarı, Çek ekiple yapacağı maçta da sürdürmeye çalışacak.
Öte yandan, UEFA Avrupa Ligi'nde son maçlar öncesi gruptan lider olarak çıkmayı garantileyen Fenerbahçe, Süper Lig'in 14. haftasında Kayserispor deplasmanında 1-1'lik beraberlik aldıktan sonra, Kadıköy'de yedeklerle çıktığı Borussia Mönchengladbach maçını 3-0 kaybetmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.