Pazar 17.03.2013

Soru&cevap: İskender Günen

Bugüne dünün yanlışları ile gelindi

Trabzonspor nasıl kurtulur?
Önce şunu söyleyeyim; geçen gün bir resim gördüm. Trabzonspor'un geçen sezon Inter'i Şampiyonlar Ligi'nde Milano'da 1-0 yendiği maça aitti. O kadroda Burak Yılmaz yok, savunmada Glowacki vardı...Bunun dışındaki oyuncuların hepsi şu anda bordo-mavili formayı giyiyorlar.
Şampiyonlar Ligi'nden kulübün kasasına giren para da cabası. Ama şu anda kadro olarak Trabzon o günlerin gerisinde ve kulüp bugün dünden daha fazla borç içerisinde. Bu yaman bir çelişki. İşin gerçeği ne takım yapılanması ne de kulübün kurumsallaşması günümüz futbolu için son derece yetersiz.
Bugün gelinen nokta dünün yanlışlarının sonucudur. Şu an ligde hiç kimsenin dillendirmek istemediği 'küme düşme mücadelesi' veriliyor. Artık öncelikli hedef kümede kalmak sonra da Avrupa'ya gidebilmek için tek çıkış olan Türkiye Kupası'nı kazanmaktır. Geleceği kurtarmak için de geçmişten dersler çıkarılmalı.
Kısa, orta ve uzun vadeli bir plan ile ancak Trabzonspor kendine gelebilir. Yoksa gelecek sezon için şampiyonluk bir hedef ise bu bana göre hiç gerçekçi olmaz.
Mustafa Yumlu-Colman kavgası kötü sonuçların takıma yansıması mı?
Bu kavga oyuncuların içinde bulunduğu psikolojik durumu göstermesi açısından dikkat çekici. Takımın içinde bulunduğu durum hiç de iç açıcı değil. Ancak bu olayı büyütmenin kimseye bir faydası olmaz. Bundan sonraki haftalarda takımın her oyuncuya gereksinimi olduğu gerçeğini kimse unutmasın.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.