Çarşamba 10.07.2013
Son Güncelleme: Çarşamba 10.07.2013

Kazığın kralı

Mali güçlük çeken Trabzonspor ile yollarını ayırmaya çalışan Didier Zokora'nın iki yıllık maliyeti 20 milyon TL'nin üzerinde

Trabzonspor'a Didier Zokora'nın iki yıllık maliyeti dudak uçuklatıyor... FIFA'ya başvurarak bonservisini bedelsiz isteyen Fildişi Sahilli futbolcunun cuma günü Trabzon'a gelerek bordo-mavili yönetimle masaya oturması bekleniyor. Zokora için Trabzonspor'un kasasından iki yıl içerisinde çıkan rakam ise 20 milyon lirayı aştı. Zokora iki yıl önce beş milyon Euro bonservis, 1 milyon Euro menajerlik ve yıllık 1 milyon 625 bin Euro garanti ücret karşılığı transfer edildi. İki yıllık maliyeti 8 milyon 250 bin Euro'yu (20 milyon TL) bulan Zokora'nın bedavaya ayrılması, bu paranın çöpe gitmesi demek. Trabzonspor'un bu durumda tek tesellisi Zokora'ya iki yıl daha ödemesi gereken 3 milyon 250 bin Euro'dan kurtulması olacak. Zokora ile görüşmeye hazırlanan yönetime, teknik direktör Mustafa Akçay da 32 yaşındaki oyuncuyu artık istemediğini iletti.
Bamba burada ama rakip yok!..
10 günlük gecikme sonrası önceki gece Davraz kampına katılan Trabzonspor'un bir diğer Fildişi Sahilli futbolcusu Sol Bamba, dün antrenmana çıktı. İdman öncesi teknik direktör Mustafa Reşit Akçay ile konuşan ve tatilde çalışmalarına devam ettiğini aktaran Bamba'nın akıbeti meçhul.... Fırtına, hazırlık maçı için davet gönderdiği Antalyaspor'dan ise ret yanıtı aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.