Pazartesi 15.07.2013
Son Güncelleme: Pazartesi 15.07.2013

Yargıtay'a da alo İbrahim

Tahkim üyeleri, "İbrahim Akın'la ilgili transfer görüşmeleri kupadan sonra niye sürmedi?" diye sordu. Bunun üzerine siyah-beyazlı yönetim görüşmelerin devam ettiğini telefon kayıtlarını sunarak ispatladı. Aynı kayıtların, Yargıtay'daki savunmada dosyaya alınacağı bildirildi!

Beşiktaş'ın geçtiğimiz Perşembe günü UEFA Tahkim Kurulu'nda katıldığı duruşmaya, damgasını telefon kayıtları vurdu. Türkiye Kupası finalinde rakip takımın oyuncusu İbrahim Akın kanalıyla şike yapmakla suçlanan siyah beyazlılar, kurul üyelerinin, "Niyetiniz, bu futbolcuyu transfer etmekse, bu iş neden gerçekleşmedi ya da görüşmeler maç sonrasında neden devam etmedi?" diye sordu. UEFA Disiplin Kurulu'ndaki duruşmadan bu soruya hazırlıklı gelen Beşiktaşlılar, iletişim operatöründen aldıkları telefon kayıtlarını Tahkim Kurulu'na sundu. Kayıtlar, transfer görüşmelerinin maçtan sonra da devam ettiğini belgelemiş oldu.
Maliyeti çok yüksekti
Başkan Fikret Orman'ın bir saat 10 dakika konuşma yaptığı duruşmada, İbrahim Akın'ın transferinin 10 trilyon lirayı bulan maliyeti nedeniyle gerçekleşmediği, İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un para artı Holosko takasını da kabul etmediği kayıtlara dayandırılarak anlatıldı. Beşiktaş'ın söz konusu telefon kayıtlarını sürecin Türkiye ayağında da kullanacağı öğrenildi. 16. Ağır Ceza Mahkemesi'nde delil olarak dosyada bulunmayan bu kayıtların, Yargıtay'daki savunmada dosyaya alınacağı belirtildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.