Çarşamba 17.07.2013 00:00

6 günde 16 bin kombine satıldı

Yeni sezon öncesi Taye Taiwo, Civelli ve Sebastian Frey gibi yıldız isimleri kadrosuna katan Bursaspor'da, yeşil-beyazlı taraftarlarda kombine biletlere akın ediyor. 6 gün önce genel satışa çıkarılan biletlerden yaklaşık 16 bin adet satış yapıldığı bildirildi.

Bursaspor Kulübü'nün yeni sezon öncesi tüm resmi müsabakaları kapsayan indirimli kombine bilet fiyatlarına taraftarlar, büyük ilgi gösteriyor. İtalyan devi Milan'ın Nijeryalı sol bek oyuncusu Taye Taiwo ve Genoa'nın tecrübeli file bekçisi Sebastian Frey gibi isimleri renklerine bağlayan Bursaspor'da, taraftarlar da kombine biletlere akın etti.
YAKLAŞIK 16 BİN BİLET SATILDI
Yeşil-beyazlı taraftarlar, geçtiğimiz sezon 5 bin 500 TL ila 375 TL arasında değişen kombine bilet fiyatlarında yüzde 50 oranında indirime gidilmesiyle adeta gişelere akın ediyor. 12 Temmuz Cuma günü genel satışına başlanılan kombine biletlerden yaklaşık 16 bin adet satış yapıldığı öğrenildi. Geçtiğimiz sezon 2 bin civarında kombine satışı yapan Bursaspor'da, bu sezon ise taraftarları ilk gün itibariyle bu rakamın iki katına ulaşılması yeşil-beyazlı yönetimi de sevindirdi.
Öte yandan satışlarının başlamasının ardından kısa sürede tükenen Kapalı Kale Arkası ve Maraton Tribünü kombinelerine ilaveten, taraftarlardan gelen yoğun talep doğrultusunda Aile Tribünü Kombinesi'nde de genel satış başladı. Dün sabah saatlerinden itibaren satışa sunulan Aile Tribünü'nün fiyatı 300 TL olduğu bildirildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.