Çarşamba 31.07.2013
Son Güncelleme: Çarşamba 31.07.2013

Arda'yı vermediler

Galatasaray Başkanı Ünal Aysal, Arda Turan'ı Atletico Madrid'den geri almak için çalıştıklarını belirterek "Ancak 'Bu sene bizden Arda'yı istemeyin' dediler. Biz de şimdilik konuyu kapattık" dedi

Galatasaraylı İş Adamları Derneği'nin Galatasaray Adası'nda düzenlediği iftar yemeğinde konuşan Başkan Ünal Aysal, gündeme dair önemli açıklamalarda bulundu. Yabancı sınırlaması ile elimiz kolumuz bağlandı diyen Aysal "Öyle büyük bir transfer beklemeyin. Ama ne yapalım. İman gücüyle bu sene yine dışarıda başarılı olacağımızı düşünüyoruz" dedi. Arda Turan transferine de değinen Aysal, "Atletico Madrid ile bu konu muhtelif defalarca konuşuldu. Direkt alalım, verelim şeklinde konuşmadık. Evvela diplomatik yollarla, ağız yoklaması şeklinde gerçekleşen bir süreçtir. Angel Marin (Atletico Madrid CEO'su) 'Özellikle teknik direktörümüz Arda'yı içeride tutmak istiyor, çok ihtiyacı var. Bu sene Arda'yı bizden istemeyin' dedi. Biz de transfer sohbetini kestik. Tabii ki niyetimiz vardı. Galatasaray' da şu anda o bölgedeki sıkıntılarımızı göz önüne alırsanız ilgilenmememiz doğru olmazdı" ifadelerini kullandı.
TRANSFER YARGI KARARINA BAĞLI
Yeni
sezon için takviye olacak mı şeklindeki bir soruyu da cevaplandıran Aysal, "Biz bir hukuki süreç başlattık. Yani AB oyuncularını yerli statüsünde oynaması diye yargıya başvurduk. Yargı'dan çıkacak kararı bekliyoruz. Ne kadar süre alır bilmiyorum. 1 ay içerisinde yargı keşke süratle karar alabilse" dedi.
EMRE CAN İÇİN GÖRÜŞÜYORUZ
Türk
oyuncu takviyesine ihtiyacımız olduğu çok açık diyen Galatasaray Başkanı Ünal Aysal "Bayern Münihli Emre Can için uğraşıyoruz. Bir-iki Türk oyuncu daha gündemimizde (Liverpool'dan Samet Yeşil ve Borussia Mönchengladbach'tan Sinan Kurt). Hocamızın da talebi, kadromuzu gençleştirmemiz gerektiği" şeklinde konuştu.
'SÜRTÜŞME OLSA DA ATEŞE ODUN ATMANIN GEREĞİ YOK'
11 Ağustos'ta oynanacak Süper Kupa maçı ve Fenerbahçe ile aralarındaki gergin açıklamaların sorulması üzerine Aysal, "Camialar olarak hiç bir zaman tansiyonu yüksek tutmamız mümkün değil. Bu topraklar üzerinde yaşıyoruz, aynı mesleği yapıyoruz. Ateşe odun atmanın gereği yok. Kişiler arasında sürtüşmeler olabilir ama Galatasaray ve Fenerbahçe camiaları büyük camialardır. Barış ve beraber olma ortamı yakalanacaktır, önümüzdeki günlerde bunu göreceğiz" diyerek sukunet çağrısı yaptı.