Cuma 09.08.2013
Son Güncelleme: Cuma 09.08.2013

İşte muhtemel rakipler

ARSENAL (İNGİLTERE) Geçen yıl Premier Ligi 4. sırada bitirip play-off'a katılma hakkı elde eden Arsenal, Auxerre'den Yaya Sanogo dışında transfer yapmadı. 1996'dan bu yana Fransız Arsene Wenger'in çalıştırdığı Arsenal, Şampiyonlar Ligi'nde 2005-06'da final, 2008-09'da yarı final oynadı.
SCHALKE (ALMANYA) Geçen sezon Bundesliga'yı 4. sırada tamamladı. Jens Keller'in teknik direktörlüğünü yaptığı Schalke, Mainz'dan golcü Szalai, orta sahaya ise Bochum'dan Gortezka ve Köln'den Clemens'i aldı. Alman ekibi Şampiyonlar Ligi'nde geçen sezon ikinci turda G.Saray'a elenmişti.
MİLAN (İTALYA) İtalya Ligi'ni 4. sırada bitiren Milan, transferde iki Kolombiyalı Amu ve Zapata, Sampdoria'dan Poli dışında oyuncu almadı. Massimiliano Allegri'nin teknik direktörlüğünü yaptığı kırmızı-siyahlılar, Şampiyonlar Ligi kupasını en son 2006-07'de olmak üzere 7 kez müzesine götürdü. Geçen sezon ise ikinci turda Barcelona'ya elendi.
LYON (FRANSA) Fransa'da 5 yıldır şampiyonluğa hasret kalan, geçen sezonu 3. sırada tamamlayan Lyon güç kaybetti. Defanstan Lovren ile Monzon'u, forvetten Martial'i sattılar. Teknik direktörlüğünü Remi Garde'nin yaptığı Fransız ekibi, Devler Ligi'nde 3 kez çeyrek final, 2009-10'da ise yarı final oynadı.
ZENİT (RUSYA) Rusya Ligi'ni 3. sırada bitirdi. Kadrosunu iki tecrübeli isim Tymoschuk ve Arshavin ile güçlendiren Zenit, 4. haftası geride kalan Rusya Ligi'nde şu an 7 puanla 5. sırada yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.