Salı 10.09.2013 00:00
Son Güncelleme: Salı 10.09.2013 10:22

O karar Beşiktaş'ı da yaktı!

Uluslararası Olimpiyat Komitesi'nin (IOC), 2020 Olimpiyatları'nı Tokyo'ya vermesi Beşiktaş'ı olumsuz etkiledi.

Yeni İnönü Stadı'nın inşaatına bir an önce başlamak için yıkımı bitirmeye çalışan Beşiktaş Yönetimi, IOC heyetinin 2020 Olimpiyatları için Tokyo şehrini seçmesi nedeniyle, stadın maliyetinin tamamını kendisi karşılayacak. Olimpiyatların İstanbul'a gelmesi halinde, yeni stat inşaatında devletten hatırı sayılır derecede maddi yardım beklentisi içinde olan Beşiktaş Yönetimi, bu hayalinin suya düşmesine rağmen çalışmalarını aksatmadan devam ettirecek.
Başkan Fikret Orman, Olimpiyat nedeniyle devletten para gelme ihtimaline rağmen, böyle bir şey olmayacakmış gibi hareket etmesi nedeniyle stat inşaatını belirlenen tarihte bitirecek.
Fenerbahçe ve Galatasaray'dan stat gelirleri konusunda geri kalmamak için bir an önce bu inşaatı bitirmek isteyen Orman, bu nedenle işini ne devlete ne de banka kredilerine bırakıyor. Yaptığı ve yapacağı sponsorluk anlaşmalarıyla stadın finansmanını sağlayarak inşaat sonrasındaki stat gelirlerini kulübün kasasına akmasını sağlayacak olan Beşiktaş Yönetimi, maddi anlamda devlete yük olmamaya çalışacak.
Vodafone'dan gelen 10 milyon lira ile stadın inşaatına başlayacak olan Beşiktaş Yönetimi, temel atma töreninden sonra bu kez tribünleri satacak. Siyah-beyazlılar, buradan gelen paraların da hemen hemen hepsini yine stat inşaatında kullanacak.
Milliyet

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.