Çarşamba 11.09.2013 00:00

Quaresma parasına koca bir takım kuruldu

Transfer döneminin hareketli takımlarından Beşiktaş, bu sezon 11 yeni oyuncu transfer ederken ilginç bir detay ortaya çıktı.

Takımı Hırvat teknik adam Slaven Bilic'e emanet eden Fikret Orman yönetimindeki Beşiktaş, bu sezon 11 yeni oyuncuyla anlaştı ve transfere toplamda 13 milyon 872 bin Euro harcadı.
Bu sezon genç oyunculara yatırım yapan Beşiktaş'ta, Eski başkan Yıldırım Demirören yönetiminde Portekizli yıldız Ricardo Quaresma'nın maliyeti 21 milyon Euro'yu bulmuştu. Yıldız oyuncunun yıllık maliyeti, menajerlik ücreti ve maç başına ücretler derken Beşiktaş büyük bir külfetin altına girmişti.
Fikret Orman başkanlığında 'Feda' politikasını başlatan ve yıldız oyuncu transferinden olabildiğince uzak durma kararı alan Kara Kartal, bu sezon transfer ettiği 11 yeni oyuncusuna 13 milyon 872 bin Euro'luk bonservis bedeli öderken, Eneramo, Ramon Motta ve Hutchinson gibi isimler bedelsiz olarak takıma katıldı. Trabzonspor'dan transfer edilen milli kaleci Tolga Zengin ve Fulham'dan gelen genç yıldız Kerim Frei, 3'er milyon Euro'luk bonservis bedeliyle en pahalı transferler oldu.
Beşiktaş'ın yeni transferleri
FUTBOLCU BONSERVİSİ
Günay Güvenç 200.000
Pedro Franco 2.400.000
Sezer Öztürk 1.500.000
Ömer Şişmanoğlu 1.650.000
Serdar Kurtuluş 1.772.000
Tolga Zengin 3.000.000
Gökhan Töre 350.000
Eneramo Yok
Atiba Hutchinson Yok
Ramon Motta Yok
Kerim Frei 3.000.000
TOPLAM 13.872.000
Not: Motta ve Gökhan kiralık.
(eurosport)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.