Çarşamba 25.09.2013
Son Güncelleme: Çarşamba 25.09.2013

Son maç yine Olimpiyat'ta!

11 sezon formasını terlettiği Galatasaray'a 1996 yazında A Milli Takım'a yaşattığı Avrupa Futbol Şampiyonası'nın ardından teknik direktör olarak dönen Fatih Terim, 2000'de dört şampiyonluk ve tarihi UEFA Kupası zaferi sonrası adresini Fiorentina olarak tayin etmişti.
Özhan Canaydın, 2002'de başkanlık koltuğuna oturduktan sonra "Galatasaraylılar'ın gönlündeki teknik adamı getireceğim" sözünü yerine getirdi, Fiorentina ve Milan deneyimleri yaşayan Terim, ikinci kez Florya'nın teknik patronu oldu. Ancak ilk sezondaki ikincilik ve Olimpiyat Stadı'nın çilekeş şartlarında geçen ikinci sezonda üst üste alınan başarısız sonuçlar üzerine Terim, 20 Mart 2004'te oynanan Rizespor maçı sonrası "Bir daha Galatasaray'da teknik direktörlük yapmayacağım" ikinci dönemine noktayı koydu.
Terim, 2011'de başlayan Ünal Aysal dönemi ile bir kez daha sarı-kırmızılı eşofmanları giymeyi kabul etti. Terim, iki sezona iki lig, ikiS üper Kupa şampiyonluğunun yanı sıra Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek final başarısı sığdırdı ve Türkiye'nin en başarılı teknik adamı unvanlarını pekiştirdi. Ancak Aysal ile olan yönetim farklılıkları bir türlü çözülemedi ve ne tesadüftür ki yine Olimpiyat'ta oynanan bir maç sonrası bir Terim dönemi daha sona erdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.