Salı 17.12.2013
Son Güncelleme: Salı 17.12.2013

Maçlar şaştı hesap tuttu!

"Fenerbahçe lige 11'de 11 ile başlar sonra düşer" teorisi tutmadı. Zira sarı-lacivertliler, 11 maçlık periyotta Konyaspor ve Trabzonspor'a bıraktıkları 5 puanı, son 4 maçta 10 puan toplayarak telafi etti

Süper Lig'in ilk yarısını lider olarak bitirmeyi garantileyen Fenerbahçe, Ersun Yanal'ın sezon başı hedefine de ulaşmak üzere. Fikstür çekildiğinde, Topuk'taki tesislerde yardımcılarıyla durum değerlendirmesi yapan Yanal, 41-44 puan arası bir hedef belirlemişti. Yanal ve yardımcılarının ortak görüşü, ilk 11 maçın da kazanılma ihtimalinin yüksek olduğu yönündeydi. Yani "F.Bahçe lige 11'de 11'le başlar, Galatasaray galibiyetinin ardından oynayacağı zorlu maçlarda kayıp yaşar" düşüncesi hakimdi.
Konya&Trabzon hesapta yoktu
Ancak bu hesap ilk 11 maç için de sonrası için de tutmadı. Konyaspor yenilgisi ve Trabzonspor beraberliğiyle hesapta olmayan 5 puan kaybedildi. Ancak bu 5 puan, kayıpların olacağı düşünülen zorlu Antalya, Beşiktaş, Rize ve Akhisar maçlarında alınan 10 puanla telafi edildi.
44 puana iki galibiyet kaldı
Bu 4 maçta alınan 10 puan Fenerbahçe'nin, Yanal'ın sezon başı belirlediği rotada kalmasını da sağladı. Yanal ve yardımcıları, 17 maçlık ilk yarı için 41-44 puan gibi bir performans bekliyordu. F.Bahçe 15 maçlık periyotta topladığı 38 puanla bu hedefe çok yaklaştı. Şayet kalan 2 maç da kazanılırsa, 44 puan yani en üst hedef yakalanmış olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.