Salı 17.12.2013 00:00

"Olamaz! Yine Türkler"

İtalya'nın Juventus takımının UEFA Avrupa Ligi 3. turda Trabzonspor ile eşleşmesi, İtalyan basınına "Eyvah yine Türkler" dedirtti.

UEFA Şampiyonlar Ligi'de Galatasaray ile B Grubu son maçında olumsuz hava koşulları nedeniyle 2 günde oynanabilen maçta sarı-kırmızılılara boyun eğerek yoluna UEFA Avrupa Ligi'nde devam etmek zorunda kalan Juventus'un yeniden bir Türk takımıyla eşleşmesi, İtalyan spor basınında geniş yer buldu.
Juventus'a yakınlığıyla bilinen Tuttosport gazetesi, geçen haftaki karlı Galatasaray maçının bir fotoğrafını kullandığı haberini, "Juventus olamaz! Yine Türkler" başlığıyla manşete taşıdı.
La Gazzetta dello Sport'un da "Juve için kötü anılar. Önce Türkiye, sonra Fiorentina" başlığını kullandığı haberinde, İtalya'da yaygın kullanılan "Eyvah! Anneciğim Türkler" ifadesini kullanması dikkati çekti. Juventus'un Galatasaray'a elendikten sonra bir başka Türkiye macerasına çıkmaya hazırlandığı belirtildi.
Corriere dello Sport gazetesi ise bir sonraki tura odaklandığı haberine, "Büyük Juventus-Fiorentina maçına doğru" başlığını attı.
İtalyan basınındaki haberlerde, Juventus adına kura çekimine katılan sportif direktör Pavel Nedved'in "Umarım kar yağmaz" sözleriyle Galatasaray maçına atıfta bulunması da ortak ifadeler arasında yer aldı.
İtalyan medyasında, siyah-beyazlı ekibin Trabzonspor'u elemesi durumunda bir başka İtalyan takımı Fiorentina ile eşleşme ihtimali üzerinde de duruldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.