Giriş Tarihi: 25.12.2013

EURO 2016'da 3. torb adayız

Türkiye'nin mücadele edeceği grup 23 Şubat'taki kura çekimiyle belli olacak

Milli Takım, 2016 Avrupa Şampiyonası'nda Sırbistan, Slovenya, İsrail, Norveç, Slovakya, Romanya, Avusturya ve Karadağ ile üçüncü torbaya düştü. Euro 2000'den bu yana ikinci torbada yer alan Milli Takım, 2006 Dünya Kupası elemelerinde birinci torbaya yükselmişti. Ay-yıldızlılar, en son 1998 Dünya Kupası kurasına üçüncü torbadan girmişti.

53 TAKIM KATILACAK
Euro 2016 kura çekimi, 23 Şubat'ta Fransa'da yapılacak. 53 takımın katılacağı kura çekimi sonrası oluşacak 9 grubu ilk ikide bitiren ekipler ile en iyi üçüncü bileti alacak. Diğer üçüncüler ise play-off oynayacak.
İŞTE TAKIMLAR
1. Torba : İspanya, Almanya, Hollanda, İtalya, İngiltere, Portekiz, Yunanistan, Rusya, Bosna-Hersek
2. Torba : Hırvatistan, Ukrayna, İsveç, Danimarka, İsviçre, Belçika, Çek Cumhuriyeti, Macaristan, İrlanda Cumhuriyeti
3. Torba : Sırbistan, TÜRKİYE, Slovenya, İsrail, Norveç, Slovakya, Romanya, Avusturya, Karadağ
4. Torba : Ermenistan, Polonya, İskoçya, Finlandiya, Letonya, Galler, Bulgaristan, Estonya, Belarus
5. Torba : İzlanda,Kuzey İrlanda, Arnavutluk, Litvanya, Moldova, Makedonya, Azerbaycan, Gürcistan, Kıbrıs Rum Kesimi
6. Torba : Lüksemburg, Kazakistan, Liechtenstein, Faroe Adaları, Malta, Andorra, San Marino, Cebelitarık

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.