Çarşamba 01.01.2014
Son Güncelleme: Salı 31.12.2013

Akçay'ın gurur yılı

Süper Lig ve Avrupa arenasına ilk kez çıkan Mustafa Akçay, Trabzonspor'daki performansıyla gelecek için umut verdi

BAŞKAN İKNA ETTİ, DÖNDÜ
Trabzonspor'da önceki gün istifa eden ancak dönmesi için başkan İbrahim Hacıosmanoğlu'nun ikna ettiği teknik direktör Mustafa Akçay yönetimindeki bordo-mavili takım, ilk yarıda 30 resmi maçla en yoğun dönemi geçiren takım oldu. Futbol hayatında ilk kez bir Süper Lig takımı çalıştıran Akçay'ın yönetimindeki Trabzonspor, bu sezon ilk yarıda 30 resmi maçta, 17 galibiyet, 6 beraberlikle yüzde 56.66 galibiyet oranı yakaladı.
SON 3 SEZONUN EN İYİ PUANI
Ligde ilk yarıyı 27 puanla 7. sırada bitiren Trabzonspor, 24 puanla Şenol Güneş'in görev yaptığı son iki sezondan daha başarılı bir grafik çizdi. Ayrıca ilk Avrupa deneyimini yaşayan Akçay yönetimindeki Trabzonspor, Avrupa Ligi'nde mağlubiyet yüzü görmedi, elemelerde dahil olmak üzere 12 maçta 9 galibiyet, 3 beraberlik aldı. Grubunu 14 puanla lider tamamlayan Fırtına, ikinci turda Juventus'un rakibi oldu.
TRABZON'DA YENİLGİSİ YOK
Trabzonspor teknik direktör Mustafa Akçay yönetiminde, Avni Aker Stadı'nda mağlubiyet görmedi. Fırtına, bu sezon sahasındaki 15 resmi maçta, 11 galibiyet, 4 beraberlik alarak rakiplerine galibiyet yüzü göstermedi. Bordo-mavililer ligde deplasmanda ise başarısız bir grafik sergiledi. Karadeniz ekibi, ligde dışarıda oynadığı 8 karşılaşmada 6 kez mağlup olurken, 1 galibiyet, 1 beraberlik aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.