Giriş Tarihi: 6.01.2014 23:30 Son Güncelleme: 28.05.2014 17:32

TFF'den bilet açıklaması

Nisan'da 8 statta e-bilete geçiliyor.

TFF, uzun süredir üzerinde çalıştığı E-Bilet Projesi'yle ilgili kulüplerle bir bilgilendirme toplantısı yaptı.

Nisan'da 8 statta e-bilete geçiliyor

Federasyonun İstanbul'daki merkezinde bugün yapılan toplantıya TFF ve Spor Toto Süper Lig kulüp temsilcilerinin yanı sıra E-Bilet projesinin yüklenici şirketleri olan Aktifbank, Netaş ve E-Kent yetkilileri de katıldı.

E-Bilet sisteminin güvenlik ve ticari model konularında kulüplere detaylı bilgi verilen toplantıda kulüp temsilcileriyle fikir alışverişinde de bulunuldu.
8 STADYUMA E-BİLET SİSTEMİ

Toplantıda ayrıca sistemin Spor Toto Süper Lig 2013-2014 sezonu ikinci devresinin ilk müsabakasından itibaren 8 stadyumda (Atatürk Olimpiyat Stadı, Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, Recep Tayyip Erdoğan Stadı, Bursa Atatürk Stadı, Rize Yeni Şehir Stadı, Hüseyin Avni Aker Stadyumu ve Kayseri Kadir Has Stadı), 14 Nisan 2014 tarihinden itibaren ise tüm Spor Toto Süper Lig ve PTT 1. Lig stadyumlarında devreye alınmasının kanuni bir yükümlülük olduğu belirtildi. Toplantıya katılan tüm kulüpler ilgili kanuni yükümlülüğün yerine getirileceğini beyan ettiler.

Türkiye Futbol Federasyonu, 6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun kapsamında E-Bilet entegrasyon çalışmalarını önümüzdeki günlerde yapılacak toplantılarla sürdürecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.