Cuma 10.01.2014
Son Güncelleme: Cuma 10.01.2014

Atan adamlar

GOLLERİN SIRRI YOK
SOW: İlk yarıda yaptığımız iyi işe devam edeceğiz. İkinci yarının daha zor olacağını biliyoruz. İlk yarıda attığım gollerin bir sırrı yok. 4 golcüyüz, 3'ümüz sahadayız. Dönüşümlü olarak oynuyoruz. En iyi şekilde çalışıp sahadaki 3 kişiden biri olmaya çalışıyoruz. İşime konsantreyim. 2.5 yıl daha sözleşmem var. Bu süreci iyi şekilde tamamlamak istiyorum. F.Bahçe'ye geldiğimde merkezde oynuyordum şimdi soldayım ama sorun değil. Dünya Kupası'nı TV'den izleyecek olmam üzücü ama arkadaşlarımı heyecanla takip edeceğim.
UYUM SAĞLADIM
EMENİKE: Sezon başı benim için zorlu oldu. Ama geçen sürede arkadaşlarıma alıştım. Uyum süreci geride kaldı. Çalışmalarımı daha iyi şekilde sürdüreceğim.
SAVAŞIYORUZ
KUYT: Forvet oyuncularımız çok iyi bir performans ortaya koydu. Yardımlaşarak goller atıyoruz. Takım sayesinde asist ve gol pozisyonlarına girme şansı yakalıyoruz. 33 yaşındayım, 6 yıl Liverpool'da oynadım. Diğer oyuncularla tecrübelerimi paylaşıp yardımcı olma gayretindeyim. Ben de onlardan bir şeyler öğreniyorum. Burada olmaktan gurur duyuyorum. Birbirimize saygı duyuyoruz. Birbirimiz için savaşıyoruz. 100'den fazla gol atmak zor ama bir o kadar da güzel bir hedef. Bunun için çalışacağız ama önemli olan şampiyon olmak.
ŞAMPİYON OLACAĞIZ
WEBO: Güzel bir ortamda çalışıyoruz. İyi başladığımız sezonu aynı şekilde sonlandırmak istiyoruz. Elimizde bir avantaj var, bunun farkındayız. Bu sezonu şampiyon tamamlamak istiyoruz. F.Bahçe'nin büyüklüğünün bilincindeyiz. Çalışma gerçeği ve F.Bahçe'nin büyüklüğü bir araya gelince iyi bir meyve ortaya çıkıyor.
SAAT 08:00 KOĞUŞ KALK
FENERBAHÇE Teknik Direktörü Ersun Yanal, Antalya kampı süresince futbolcularına uykuyu haram etti! Gece saat 24.00'ten sonra herkesin odalarında olması zorunlu. Sabah kalkış saati ise 08.00... 08:15'te tüm futbolcuların kahvaltı salonunda hazır olması zorunlu. Ardından antrenman hazırlığı ve sabah idmanı başlıyor. Öğle saatlerindeki dinlenmenin ardından, akşam ise günün ikinci antrenmanı yapılıyor.
PLAYSTATION, TAVLA FAVORİ
11 günlük Antalya kampında, futbolcular da otelde keyifli vakit geçirebilmek için çeşitli aktiviteler organize ediyor. Takımda playstation konusunda oldukça iddialı isimler var. Yeni çıkan PS4'ten aldırıp kampa getiren Dirk Kuyt'ın yanı sıra Emre, Emenike, takımın bu alandaki lider isimleri. Cristian onların arkasından geliyor. Tavlada ise Gökhan, Caner, Bekir ve Selçuk başı çekiyor.
GENÇLERİN AĞABEYİ
WEBO, Ersun Yanal'ın Antalya kamp kadrosuna dahil ettiği genç oyuncuların en büyük destekçisi. Kamerunlu oyuncu dün gençlerle çektirdiği fotoğrafı Twitter'dan paylaştı.
EN GÜZEL GOLLER

Emenike:
F.Bahçe formasıyla Erciyes'e attığım ilk gol en güzeli. Asisti de Kuyt yapmıştı.
Kuyt:
F.Bahçe için attığım her gol güzel ve önemli. Hepsi değerli.
Webo:
Sow'un ligin son haftasında Kayseri'ye sol ayağıyla attığı gol.