Cuma 17.01.2014
Son Güncelleme: Cuma 17.01.2014

Elimi kıracak gibi oluyorum

Fenerbahçe, maçın adı ne olursa olsun çıkıp kazanacak. Ben dahil kimsenin hiçbir bahanesi olamaz

Fenerbahçe Teknik Direktörü Ersun Yanal için 17 hafta hiç de kolay geçmedi… Başarılı bir performans gösterip en yakın rakibi Galatasaray'a 8 puan fark atarak ilk yarıyı lider bitirdi ama Avrupa'dan men, son dakika golleri derken içinde bulunduğu stres nedeniyle kalbine stent taktırmak zorunda kaldı. Yanal, Antalya kampında içini SABAH'a döktü. İşte Süper Lig'in zirvesinde oturan Yanal'ın çok özel açıklamalarından başlıklar:
GALATASARAY GÖTÜREMEZ
Fenerbahçe teknik ekibi olarak ilk 6 haftayı kendimize hedef koyduk. G.Birliği maçına kadar fire vermezsek kimse bizi tutamaz. En büyük rakibimiz Galatasaray. 8 puan gerimizde ama biz hiç puan farkı yokmuş gibi davranıyoruz. Çünkü 3 puanlık sistemde her şeyin olabileceğini biliyoruz. Biz 6 maç oynadığımızda rakibimiz Galatasaray hem kupa hem lig hem de Avrupa'da toplam 10 maça çıkacak. Yorulup, kırılmaya başlayacaklar. Açıkçası takımımın bu kadar maç yapmasını ben istemezdim.
FUTBOLCULARIM BENDEN KÖŞE BUCAK KAÇAR !
Mağlup olduğumuz zaman futbolcularım, "Eyvah" diyor. Çünkü benden çekecekleri var. Hazırlık maçı dahi olsa kaybetmeye hiç tahammülüm yok. Bazen kendimi öylesine sıkıyorum ki, elimi kıracak gibi olduğum zamanlar oluyor. Mağlup olduğumuzda oyuncularım benim gözüme görünmemek için köşe bucak kaçıyorlar. Fenerbahçe, maçın adı ne olursa olsun çıkıp kazanacak. Ben dahil kimsenin hiçbir bahanesi yok, zaten olamaz da. Antalya kampında kaybettiğimiz Alanyaspor maçının ardından sabah 5'e kadar uyumadım. Teknik ekipteki arkadaşlarımızla birlikte oturup tam 6 saat o karşılaşmanın analizini yaptık. Tüm zamanımı otelde çalışarak geçiriyorum öyle ki Türkiye Spor Yazarları Derneği'nin düzenlediği seminere bile bu yüzden katılmadım. Hiç boş vaktim yok.
'İDMAN İPTAL' DİYORUM HAVALARA UÇUYORLAR
Kamp bizim adımıza süper geçti. Bütün oyuncularımdan çok memnunum. Antrenman programımız gerçekten çok yorucu. Bazen programda olmasına rağmen bazı idmanları iptal ediyorum. Emin olun futbolcular sevinçten havalara uçuyor. Ciddi yorucu idmanlar yapıyoruz. Antrenmanı iptal ettiğimde bakıyorum, bütün oyuncular uyuyor.
23.HAFTADAN SONRA BİZİ KİMSE TUTAMAZ
Antalya kampına eşofmanlarla geldim. Başka hiçbir sivil elbise getirmedim. Geldiğimizden bu yana da eşofmanları üzerimden çıkarmadım. Aklımda şampiyon olmaktan başka bir şey yok. Kendimize ilk 6 haftayı hedef olarak koyduk. Gençlerbirliği maçına kadar fire vermezsek bizi kimse tutamaz...