Pazartesi 10.02.2014
Son Güncelleme: Pazartesi 10.02.2014

G.Saray'ı Arena’da yeneriz

Yıldırım, Sivas maçı sonrası bombaladı, ezeli rakibine mesajı yolladı

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 2-0 kaybettikleri Sivasspor maçından sonra gündemi sarsan açıklamalar yaptı. Mini bir basın toplantısı yapan Yıldırım, ezeli rakipleri Galatasaray'a da ağır göndermeler yaptı. İşte Aziz Yıldırım'ın gündemi sarsan o sözleri:
Hakem 10. dakikada net penaltıyı vermedi. Ben arkadaşlara da sordum, herkes penaltı olduğunu söyledi. 21'inci dakikada Egemen adama hiç değmemiş, teyit ettirdim. Devrede gidip içeride sordum, çocuk, 'Ben ne yaptım dışında bir şey söylemedim' dedi. Ülkenin en önemli kulübü F.Bahçe'dir. Böyle bir kulübe 3 senedir her türlü operasyon yapılıyor. Bizi yok etmeye çalışıyorlar. Bunun için uğraşıyorlar. Ancak F.Bahçe yıkılmayacak.
BİZİM MAÇLARA GELMİYORDU, MUTLUYDUK
Fenerbahçe son kaledir. Bugün de gördük, taraftarla kulübün arasını açmaya çalışıyorlar. Aynı hakem 2010 yılında Bursa'ya kaybettiğimizde kuralların dışında top hareket ederken oyunu oynattı. Bizim maçlara gelmiyordu. Mutluyduk, o da mutluydu. Bu hakem yeteneksiz. Yeteneksiz bir hakem üzerinde devam etmek çok kötü şeyler doğurabilir. Bu hakemin yapacağı bir hatayı daha affetmeyiz. Buradan Futbol Federasyonu'na sesleniyorum, böyle yeteneksiz hakemleri temizleyin.
Bugün kötüydük, olabilir. Haftaya iyi oynar kazanırız. Galatasaray'ı da Türk Telekom Arena'da yeneriz, hiç merak etmesinler. İstatistiklere baksınlar. Ben bu çocuklara güveniyorum.
TARAFTARLAR BEYİN TUTULMASI YAŞIYORLAR
Üzüldüğüm bir nokta da tribünlerin tavrı oldu. "Şike yapsana" diye bağırdılar. Ben Sivas'ı satın mı aldım? Bunu derseniz, Sivas satılmış olur. Bu kadar mantıksız insanlar olur. Utanın biraz, ayıp. Beyin tutulması yaşıyorlar. Bana teşekkür etmeleri lazım, şike yapmadım dediğim için. Beşiktaş'la da konuşacağım hafta içinde. Şike ile ilgili suçlanıyorlar, camiaları bir şey söylemiyor.
Maçtan önce 3 balıkçıya gittim. "Trabzon'dan 1 milyon dolarlık balık aldınız mı" dedim. "Yok biz balığı Trabzon'dan almadık" dediler. Çok şey biliyorum, çok şey söyleyeceğim. Böyle yargılama olur mu?
3 YILDIR DÜNYAYA REZİL OLDUK
"Aziz Yıldırım ve arkadaşları şike yapmadı. Benim yaptığım şikeyse, bütün spor kulüpleri şike yaptı. Spor üç yıldır spordan çıktı Türkiye'de. Üç yıldır rezil oluyoruz dünyaya. Biz adil hakemler, adil yönetimler, adil yargılama istiyoruz. Başka bir şey de istemiyoruz. Bu kulüp çekeceğini çekti. Yeter artık!"
USLU: SIRITARAK YANIMIZDAN GEÇTİ
F.Bahçe yöneticisi Mahmut Uslu, Başkan Yıldırım'la birlikte devre arasında soyunma odasına indiklerini söylerken Yunus Yıldırım'a şok suçlamalarda bulundu: "Biz futbolcularımıza moral vermek için kendi soyunma odamıza girdik. Soyunma odamızın önünde oyunculara destek verirken Yunus Yıldırım sırıtarak, alay ederek yanımızdan geçti. Sadece orada 'Adaletli adam gibi maç yönet' diye bir söylem oldu. Kimse hakem odası basmadı."