Çarşamba 05.03.2014 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 05.03.2014 09:21

Mancini Drogba'yı kadroya almadı çünkü...

Çaykur Rize maçında kadroya dahil edilmeyen ve 3 günlük özel izin alan Fildişi Sahilli golcünün, şampiyonluk yolundaki kritik süreçte oynamak yerine tatile gitmesi kafa karıştırırken, işin içyüzünün tahmin edildiği gibi olmadığı ortaya çıktı.

Drogba'nın, Rize deplasmanına götürülmemesinin perde arkasındaki ismin kondisyoner Ivan Carminati olduğu belirlendi. İtalyan kondisyonerin, Teknik Direktör Roberto Mancini'ye sunduğu raporda, yoğun maç takvimine dikkat çekerek, "Drogba 36 yaşında. Bu yoğun tempoyu kaldırabilecek güce sahip değil. Gücünü ekonomik kullanmalı ve onu yormamalıyız" dediği öğrenildi.
2014'TE 8 MAÇA ÇIKTI
Drogba ile ilgili rakamlar da Carminati'nin tezini güçlendiriyor. Bu sezon Galatasaray formasıyla 32 maça çıkan Fildişi Sahilli golcü, milli formayı da yıl sonu itibariyle 3 kez giydi. Buna göre Drogba, Fenerbahçe'nin hücum hattında yer alan Sow, Emenike ve Webo'dan daha fazla maça çıktı.
Ivan Carminati'nin raporunda belirttiği diğer bir husus ise Drogba'nın bu hafta oynayacağı milli maç ve Chelsea ile yapılacak rövanş karşılaşmasına kadar Galatasaray'ın iki zorlu lig maçına daha çıkacak olması. Raporda, Drogba'nın 2014 yılında oynadığı maç sayısı da yer aldı.
Yeni yılda Türkiye Kupası'nda 3, Süper Lig'de 4 maça çıkan 36 yaşındaki golcü, Chelsea maçında da 80 dakika sahada kaldı. 40 günde lig, kupa ve Avrupa'da 8 maça çıkan Drogba'nın bu yoğun tempoyu ilerleyen yaşı nedeniyle kaldıramayacağı öngörüldü. (Haber7)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.