Cuma 14.03.2014
Son Güncelleme: Cuma 14.03.2014

6 puanla gideriz 9 puanla döneriz

"Arena'ya 6 puanlık farkla gitmek bizim için psikolojik üstünlük olur. Rakibimiz yapacağı en küçük hatanın kendisi için sezonun sonucunu getireceğini bildiği için panikleyince, tüm avantaj bize geçer "

Fenerbahçe yarıda kalan Trabzonspor maçının sonucunu beklerken Teknik Direktör Ersun Yanal, en yakın rakipleri G.Saray'la aradaki 6 puanlık farkın büyük bir psikolojik üstünlük olduğunu söyledi. Tecrübeli teknik adam, 28. haftada Arena'da oynanacak Galatasaray maçına kadar bu farkı korumalarının şart olduğunu futbolcularına anlattı.
3 MAÇTA 9 PUAN ŞART
Önlerindeki 3 maçı (Erciyes, G.Antep, Bursa) kazanmaları halinde Arena'ya avantajla gideceklerinin altını çizen Yanal, "6 puanlık fark rakibe büyük baskı olur. Yapacakları en küçük hata onlar için sezonun bitmesi anlamına gelir. Bu da bizim kozumuz olur. Oraya 6 puan farkla gidersek, 9 puan farkla döneriz" dedi.
HEDEF 100 MİLYON
F.Bahçe'nin stat isim hakkına ve forma reklamına büyük firmalar paket halinde talip oluyor. Yapılan görüşmeler içerisinde Samsung ve Hyundai gibi önemli talipler yer aldı. Başkanvekili Abdullah Kiğılı, önceliğin 5 yıldır birlikte çalıştıkları Türk Telekom'da olduğunu onlarla anlaşma olmaması halinde yabancı firmaların tekliflerine yöneleceklerini söyledi. Sarılacivertliler, bu anlaşmalardan en az 100 milyon dolarlık bir sözleşme hedefliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.