Pazartesi 21.04.2014
Son Güncelleme: Pazartesi 21.04.2014

Cevapsız çağrı!

Beşiktaş yönetiminin "Derbide Olimpiyat Stadı'na 80 bin Kartal bekliyoruz" çağrısı karşılığını bulmadı. Mücadeleyi 25 bin civarında taraftar izledi

Süper Lig'de uygulamasına dün akşamki derbiyle birlikte başlayan e-bilet sistemi, tribünleri vurdu. Sistemin yeniliği ve henüz tam olarak anlaşılamaması nedeniyle 80 bin kapasiteli Atatürk Olimpiyat Stadı'ndaki mücadeleyi 25 bin civarında taraftar izledi. Böylece Beşiktaş yönetiminin "Derbiye 80 bin Kartal bekliyoruz. Gün Beşiktaş'ı kayıtsız şartsız destekleme günü" çağrısı karşılıksız kaldı.
İSTANBUL KART'LA GİRDİLER
Zaman zaman stat kapılarında aksaklık yaşanırken, taraftarlar durumdan şikayetçi oldu. Bu arada maçın başlamasına dakikalar kala turnikelerde ilginç bir durum yaşandı. Bazı taraftarların, turnikelerden Passolig kartı yerine Büyükşehir Belediyesi'nin toplu taşım araçları için çıkardığı İstanbul Kart'la geçtiği görüldü.

PASSOLİ G 11 BİN 500'Ü GEÇTİ

e-bilet uygulaması hakkında bilgi veren Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç ise derbi için satılan PASSOLİG kartı sayısının 11 bin 500'ü geçtiğini açıkladı. Kılıç, kartlarla ilgili ödenen bedellerin yüzde 47'sinin kulüplere kaldığını da vurguladı.
TARAFTARIN E-BİLETLE İMTİHANI
Süper Lig'deki e-bilet uygulaması sıkıntılı başladı. Bazı taraftarlar stata girmek için görevlilerden yardım isterken, bazı taraftarların ise turnike demirlerinin arasında kaldığı görüldü. Turnikelerdeki gecikme nedeniyle tribünlere giriş maç sırasında da sürdü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.