Pazar 27.04.2014
Son Güncelleme: Pazar 27.04.2014

Kadıköy'de rekor

F.Bahçe'nin cezalı maçı için 05.00'te kuyruğa giren kadınlar, 50 bini aşkın bileti sadece 2.5 saat içinde tüketti

F.Bahçe'nin cezası nedeniyle sadece kadın ve 12 yaşından küçük çocuklara oynanacak Rize maçı için dün Şükrü Saracoğlu Stadı çevresinde izdiham yaşandı. Stattaki Fenerium'dan dağıtılacak ücretsiz biletler için kuyruk erken saatlerde oluşmaya başladı. İki Fenerium önünde uzayan kuyruklar, E-5 ve Kızıltoprak tarafına kadar uzandı. Şampiyonluk turunu izlemek isteyen kadınlar kadar onlara eşlik eden erkekler de sıraya girdi. Yoğun ilgi nedeniyle öğlen başlaması planlanan dağıtım 10.00'a alındı. 2.5 saat içinde tükenen 50 bini aşkın biletle Rize maçı, daha önce ilk kez kadınların izlediği 2011'deki 41 bin kişilik Manisa maçını geride bıraktı.
'Kovulmayı göze aldım'

Kuyrukta beklerken yere oturup kahvaltısını eden, yanında kocasıyla bilet almaya giden kadınlardan kuyruğun ilk sırasındaki isimler SABAH'a konuştu:

1- EBRU KOÇAL: Ben buraya yalan söyleyerek geldim. Sabah 05.00'te burdaydım. Belki işimden olacağım ama Fenerbahçe için değer. Annem de yanımda geldi işte. (Fotoğraf çekebilir miyiz dememiz üzerine) Çek çek, battı balık yan gider artık.
2- FATMA MELDA YÜKSEL: Ben saat 05.30'da geldim. Babam kızdı, 'Benim için kalkmazsın ama konu Fenerbahçe olunca karanlıkta koşarak gidiyorsun' diye sitem etti.

3- GÜLER TEYZE:
69 yaşındayım. Dün de geldim saat 7'den 10'a kadar bekledim ama bugüne ertelediler. Bugün de geldim, almadan gitmeyeceğim. F.Bahçe'yi böyle bir günde yalnız bırakamazdım.