Çarşamba 21.05.2014
Son Güncelleme: Çarşamba 21.05.2014

Çıkartma kriz çıkardı

Dünya Kupaları'nın vazgeçilmezlerinden çıkartma albümlerinin 2014 versiyonu şimdiden 33 fire verdi

Dünyada ve Türkiye'de birçok futbolseverin turnuvalarda vazgeçilmezi olan çıkartma albümüne erkenden kadro dışı kalan yıldızlar damga vurdu. Kadroların açıklanmaya başlamasıyla birlikte albümde yer almasına karşın dışarıda kalan oyuncu sayısının şimdiden 33'ü bulmasına bazı koleksiyonerler tepki gösterdi. Bu sayının artması kesinleşen yeni kadrolarla birlikte kaçınılmaz gözüküyor. Brezilya'da Scolari'nin tercih etmediği Robinho, Avustralya'da eski Galatasaraylı Lucas Neill, İngiltere'de Chelsea'nin sol beki Ashley Cole, İsviçre'de Kasımpaşa'nın yeni transferi Eren Derdiyok gibi oyuncuların çıkartmaları hala satılan albümlerde yer alıyor.

Robinho

Scolari'nin sürprizlerinden biri olması beklenen Milanlı Robinho, kadroya giremedi.
Eren
Kasımpaşa'ya transfer olan Eren Derdiyok, İsviçre Milli Takımı'nda kendine yer bulamadı.
Cole
Dünyanın en iyi sol beklerinden kabul edilen Ashley Cole, İngiltere kadrosunda yer almıyor.
En popüleri Sao Paulo
Yüz ölçümü olarak yakın dönemde turnuvanın gerçekleştirildiği en büyük ülke olan Brezilya'daki Dünya Kupası'nda kamp yerleri de doğal olarak çeşitlilik gösteriyor. Birçok ülke, Brezilya'nın en büyük şehirleri olan Sao Paulo ve Rio da Janeiro'yu tercih ederken, bulduğu otel ve şehirlerde aradığı şartları bulamayan Almanya, özel olarak kendi kalacağı tesisleri Bahia'da inşa etmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.