Çarşamba 25.06.2014
Son Güncelleme: Çarşamba 25.06.2014

Ölüm ısırığı

Attığı goller kadar rakiplerini ısırması ile nam salan Luis Suarez'in son kurbanı Chiellini olurken Uruguay, 10 kişi kalan İtalya'yı Diego Godin'in altın kafası ile eve postaladı

2006 Dünya Kupası zaferi sonrası 2010'da dibi bulmuş ve grup sonuncusu olmuştu İtalyanlar... Cesare Prandelli yönetiminde daha ofansif, yenilenmiş bir ekip olarak 2012'de Avrupa sahnesine çıkıp final oynadıklarında karşımızda umut vaat eden bir ekip vardı. Pirlo önderliğindeki kaliteli merkez orta sahasıyla maçların temposunu istediği gibi ayarlayarak bugüne kadar başarıyla gelen İtalyanların ölümü Uruguay'ın elinden oldu. Elbette bunda 59. dakikada atılan Marchisio'nun ciddi bir payı var ancak kendilerine yeten 1 puana tutunamayıp bitime 9 dakika kala rakip stoper Diego Godin'den korner golü yemeleri affedilmez.
ISIRIĞIN GÖLGESİNDE
EURO 2012 finalistinin Kosta Rika'nın ardında kalıp gruplarda elenmesi gibi bir haberi gölgede bırakmak için bir adamın bir köpeği ısırmasına gerek kalmadı, Suarez bunu da layıkıyla yaptı. Bu konuda birçok sabıkası olan ve Premier Lig'de Chelsea'li Ivanovic'i ısırdığı için 10 maç ceza alan Suarez, son 16'ya kalan Uruguay'ın daha ileri gitme şansını ateşe attı. Dünyanın en iyilerinden olan Uruguaylı kariyerine dev bir çizik daha attı bile.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.