Cumartesi 28.06.2014

Rakamlarla kupa

24 Dünya Kupası'nın grup maçlarında 136 gol atılırken, oyuna sonradan giren oyuncular toplam 24 gole imza attı.
32 Rekor düzeyde golün atıldığı kupanın en hızlı golü ABD'li Dempsey'den geldi. 32'inci saniyede golü bulan oyuncu, kupa tarihinin en hızlı 5'inci ismi oldu.
12 Kupaya damgasını vuran takım ise Bayern Münih oldu. 12 oyuncusu gol atan Bayern'de Thomas Müller ve Shaqiri ise hat-trick yapmayı başardı.
1 Dünya Kupası'na 26 futbolcu gönderen Türkiye'de bu oyunculardan sadece Jermaine Jones ağları havalandırabildi.
11 Dünya Kupası'nda 48 maç geride kalırken, 11 kere ile en çok görülen skor 2-1 oldu. En gollü maç ise 5-2'lik Fransa-İsviçre mücadelesiydi.
10 Grup aşamasının en çok gol atan takımı 10 gol ile Hollanda idi. Kamerun, Honduras ve İran ise 1'er golle en az gol atan takımlar olarak sıralandılar.
82 Turnuvada atılan gollerin 52 tanesi ilk yarılarda kaydedildi. İkinci yarıları daha gollü geçen Dünya Kupası'nda 82 gol ise ikinci 45 dakikalarda geldi.
43 Dünya Kupası'nda 43'üncü yaş gününü kutlayan Kolombiyalı kaleci Faryd Mondragon, en yaşlı oyuncu ünvanını eline aldı.
22 Brezilya'da gol yağmurunun en fazla yaşandığı grup B grubu oldu. İspanya, Hollanda, Şili ve Avustralya toplam 22 gol attı.
10 Dünya Kupası'nda en fazla gol 10 numaralardan geldi. 10 numaralı formayı sırtına geçiren isimler 23 defa ağları havalandırdı.
2 Grup aşamasında iki takım büyük hayal kırıklığı yarattı. İngiltere ve İspanya evine erken dönenler arasında yer aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.