Pazar 29.06.2014

Kosta Rika şifreleri!

"Ezber oyun anlayışları yok. Orta sahada iyi pres yapıyorlar. Bolanos ve Ruiz hatlar arasındaki boşlukları iyi değerlendiriyor."

Turnuva öncesinde elenmesine kesin gözüyle bakılan Kosta Rika grup aşamasındaki performansıyla futbolseverleri şaşırttı. İtalya, İngiltere, Uruguay gibi devlerden 7 puan alıp grup lideri olan Jorge Luis Pinto'nun talebeleri tarih yazarken, bu başarının altında doğru uygulanan taktikler ve disiplin yatıyor. The Guardian'ın Dünya Kupası analisti Michael Cox, Kosta Rika'nın taktiksel şifrelerini SABAH için çözdü.
Hücum planları kazandırdı

Cox'a göre iyi bir savunma takımı olarak bilinen Kosta Rika ezber bozarak hücum planıyla rakip devleri alt etti. İngiliz yazar, Pinto'nun planının iyi işlediğini belirterek, "Özellikle Uruguay ve İtalya maçlarında orta saha bölgesinde iyi pres yaptılar ve topu etkili bölgelerde kazandılar. Bolanos ve Ruiz hatlar arasındaki boşluklara çok iyi girdi ve buradan başarılı hücumlar gerçekleştirdiler" dedi. Santrfor Joel Campbell'ın rakip savunmalara önemli bir tehdit oluşturarak görevini yerine getirdiğini, beklerin de iyi çalıştığını ifade eden Cox, Kosta Rika'nın Yunanistan karşısında da şansının yüksek olduğunu düşünüyor.
BOLANOS İLK 11'E DÖNÜYOR
Ölüm grubu olarak adlandırılan D Grubu'ndan namağlup lider olarak çıkmayı başaran Kosta Rika'da İngiltere maçında dinlendirilen Christian Bolanos ile Michael Umana'nın bugünkü Yunanistan maçında ilk 11'e dönmesi bekleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.