Çarşamba 02.07.2014 00:00

‘Nerede görev verilirse oynarım’

Siyah-beyazlı futbolcular Şahan ve Uysal, takımın Almanya’daki kampında ortak basın toplantısı düzenlediler.

Beşiktaşlı futbolcular Olcay Şahan ve Necip Uysal, inşaat çalışmaları devam eden Vodafone Arena Stadı'nda forma giymek için sabırsızlandıklarını söylediler.
Siyah-beyazlı futbolcular Şahan ve Uysal, takımın Almanya'daki kampında ortak basın toplantısı düzenlediler. Kampın iyi bir şekilde devam ettiğini belirten Olcay Şahan, "Arkadaşlık ortamı ve şartlar çok iyi. Önümüzde Şampiyonlar Ligi için 4 tane final karşılaşması var ve biz bunlardan kazasız çıkmak istiyoruz. Bu hazırlık süreci inşallah sakatlıksız geçer" dedi.
"NEREDE GÖREV VERİLİRSE OYNARIM"
Şahan, sakatlık yaşamadan sezonu tamamladığı için mutlu olduğunu dile getirerek, "Veli ile bazen kim daha çok koşuyor diye birbirimize takılıyoruz. Bana nerede görev verilirse ben orada oynarım. Bazen forvet arkası oynasam daha verimli olur muyum diye düşünüyorum ama son kararı hocamız verir. Sahada Beşiktaş için oynuyoruz ve ben hücumun sağında, solunda ya da ortasında nerede görev verilirse orada en iyi şekilde oynarım" diye konuştu.
"BURASI BÜYÜK BİR KULÜP"
İki sezondur Beşiktaş'ta forma giydiğini ve sakatlık yaşamadığını hatırlatan Şahan, "Bunu anneme ve babama bağlıyorum, bana çok iyi bakıyorlar. Bazı sakatlıklar da şansızlıklardan meydana geliyor. Oyuncunun kendine bakmadığına inanmıyorum. Burası büyük bir kulüp zaten kendine bakmayan oyuncu buralarda oynayamaz" şeklinde konuştu.
"YENİ STATTA OYNAMAK İÇİN SABIRSIZLANIYORUZ"
Şahan, geçen sezon bazı kırılma anları yaşadıklarını vurgulayarak, "Haksız cezalar aldık ama biz yolumuza devam ettik. Ligi üçüncü sırada tamamladık ama bu sene daha iyi olmak istiyoruz. Bunun için çalışıyoruz. Taraftarımızın desteği arkamızda olduğu zaman neler yaptığımızı daha önce gösterdik ve onlarla beraber daha iyi yerlere gelmek istiyoruz. Vodafone Arena'nın bitmesini bekliyoruz ve o atmosferde oynamak için sabırsızlanıyoruz" ifadelerini kullandı.
NECİP UYSAL: "ARKADAŞLIK ORTAMI ÇOK İYİ"
Siyah-beyazlı futbolcu Necip Uysal ise iyi bir kamp dönemi geçirdiklerini belirterek, "Ben bireysel çalışmalarıma devam ediyorum. Arkadaşlık ortamı takım içinde şu anda çok iyi durumda" dedi.
"NEREDE OYNAYACAĞIMA HOCAMIZ KARAR VERİYOR"
Kendisinin gerçek mevkisinin orta saha olduğunu ifade eden Uysal, "Ama nerede görev alacağıma hocamız karar veriyor. Bana nerede görev verirse ben orada elimden geldiğince en iyi şekilde performans sergilemeye çalışıyorum. Sağ bekte de, stoperde de görev aldığım zamanlar iyi oynadığımı düşünüyorum. Defansif özelliklerim daha iyi olduğu için kötü performans sergilediğimi düşünmüyorum. Hocamız nerede görev verirse orada oynamaya hazırım" diye konuştu.
"GİDENLERİN YERİ DOLACAKTIR"
Uysal, bireysel olarak değil takım olarak mücadele ettiklerini vurgulayarak, "O şekilde daha başarılı oluyoruz. Biz büyük bir kulübüz, giden arkadaşlarımızın yeri elbette dolacaktır. Genç arkadaşlarımızın bazılarıyla ara ara beraber oluyoruz. Ben uzun zamandır buradayım. Buraya gelip gitmek değil, kalıcı olmak önemli ve onlara da bunları söylüyorum. İnşallah onlar da bu sözlerimizi dinliyordur. Aralarında uzun süre Beşiktaş'ta oynayacak arkadaşlarımız var" şeklinde konuştu.
"İSTİKRARI YAKALAMAK ÖNEMLİ"
İstikrarı yakalamanın önemine değinen başarılı futbolcu, "Ben bunu yakalamaya çalışıyorum. İnşallah uzun süre daha Beşiktaş'ta oynarım. Ben uzun süredir burada olduğum için kendi stadımızda, taraftarımızın önünde oynamanın nasıl bir duygu olduğunu biliyorum. Kendi stadımızda oynadığım zaman maça 1-0 önde başlamış gibi oluyoruz. İnşallah bir an önce Vodafone Arena biter ve biz sahaya çıkarız" ifadelerini kullandı.