Çarşamba 09.07.2014 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 09.07.2014 09:20

Cüneyt Çakır'ın kupa taktiği

Cüneyt Çakır çok az kişinin bildiği slogan ve stratejiyle Dünya Kupası hazırlıklarını gerçekleştirdi.

2014 Dünya Kupası karşılaşmalarında Hollanda ile Arjanin arasında oynanacak yarı finali yönetmek için atanan Cüneyt Çakır'ın çok az kişinin bildiği slogan ve stratejiyle turnuva hazırlıklarını gerçekleştirdiği anlaşıldı.
Çakır öncelikle bu turnuvada adında 'Final' yazan bir müsabaka yönetmeye kendisini odakladı. Kaç maç alırsa alsın, kaç maçta görev verilirse verilsin, hatta tek 90 dakika bile olsa adında mutlaka final olsun diyerek yola çıktı. Çeyrek, yarı ya da final müsabakası yönetmeyi kafasına koyan Cüneyt Çakır, 2 grup maçından sonra yarı finalde görevlendirilerek öncelikli hedefine ulaşmayı başardı
'İYİ DEĞİL HARİKA YÖNETTİ'
Çakır'ın bu hedefi tuturabilmek için stratejisi ise şuydu: Tecrübeli ismin görev alacağı her maçı son müsabakasıymış gibi düşünüp, 'Arkamda iyi iz bırakayım' inancıyla konsantre oldu ve sahaya bu düşünceyle çıktı.
Ev sahibi Brezilya'nın Meksika'yla ve Rusya'nın da Cezayir'le oynadığı maçları yöneten Çakır iki 90 dakikadan da yüzünün akıyla çıkarak, FIFA Başkanı Sepp Blatter'den, "İyi değil, harika yönetti" övgüsü almış, UEFA Asbaşkanı Şenes Erzik de kendisinden övgüyle bahsederek Türkiye'yi gururlandırdığını söylemişti. (Haber7)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.