Pazartesi 14.07.2014

Top Brezilya'nın, goller rakiplerin

Almanya maçında yüzde 52'yle topa daha çok hakim gözüken ancak yedi gol yiyen Sambacılar'ı bu kez de Hollanda üçledi!

Topa en çok sahip olan takımın maçı kazanmaya daha yakın olduğu miti Brezilya'nın son iki maçtaki performansıyla iyiden iyiye taca çıktı. Almanya maçında yüzde 52'yle topa daha çok hakim gözüken ancak Panzerler'den tam 7 gol yiyerek tarihinin en ağır mağlubiyetini alan Sambacılar'ı bu kez de Hollanda 3'ledi. Portakallar karşısında yüzde 58 ile topla daha çok oynayan taraf olan Brezilya, verimli olmaktan çok uzaktı ve az topla oynayıp topu efektif kullanan Hollanda da ev sahibi karşısında sonuca gidip 3 farklı galibiyet aldı. İki maçta yüzde 55 topla oynama yüzdesi tutturan Brezilya ise 1 gol atıp 10 gol yiyerek turnuvayı dördüncü tamamladı
ARJANTİNLİLER ALAY ETTİ
Brezilya ile ezeli rekabet içinde olan Arjantin'in önemli gazetelerinden Ole, dün "Tebrikler Brezilya" başlığıyla çıkarken, "Van Gaal'in öğrencileri utandırmamak için ikinci golden sonra ayaklarını gaz pedalından çekti" yorumunu yaptılar.
S.Arabistan ve K.Kore ile aynı kategoride!
Tabiri caizse son iki maçta kamyonla gol yiyen Brezilya, hiç istenmeyen bir rekoru da kırmış oldu. Dünya Kupası tarihinde 12 gol ve üzerinde gol yiyen üçüncü takım olan Sambacılar, bu istenmeyen kategoride Suudi Arabistan ve Kuzey Kore'nin ortağı oldu. Sambacılar son iki maçta gösterdikleri kötü performanstan ötürü, kendini eleştirilerin odağında bulmuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.