Cuma 22.08.2014 00:00

Passolig'de dev çekişme!

Liglerde 2014-2015 sezonunun başlamasına az bir zaman kala, satılan Passolig sayısı 200 bini geçti. En çok Passolig kart sahibi taraftarı bulunan kulüp sıralamasında ise büyük bir çekişme yaşanıyor.

Bugüne kadar 201 bin 773 Passolig kart satılırken, günde 7 binden fazla yeni Passolig alınıyor. Günlük ortalamalara bakıldığında ise sezona en az 250 bin Passolig'le başlanması ön görülüyor.
En çok Passolig kart sahibi taraftarı bulunan kulüp sıralamasında ise büyük bir çekişme yaşanıyor. Galatasaray ve Beşiktaş arasındaki yarış dikkatleri çekerken, sarı-kırmızılıların 48 bin 873 kartına karşılık siyah-beyazlıların 47 bin 960 kartı var.
TRABZONSPOR HIZLA GELİYOR
Passolig kartında Anadolu'nun lideri Torku Konyaspor'un 15 bin 370 kartı bulunuyor. Trabzonspor ise 12 bin 939 kartla dördüncü sırada yer alıyor. Bordo-mavililerde son 3 gün içinde 4 bin taraftarın kartlarını alması ise dikkat çekti. Spor Toto Süper Lig'in yeni ekiplerinden Balıkesirspor' 10 bin 8 kart ile beşinci sırada.
STADYUM KARTINDAN ÇOK FAZLASI
Passolig, taraftarlara bir stadyum giriş kartından çok daha fazlasını sunuyor. Stadyumlara girişin anahtarı olmanın yanı sıra, dilediğiniz yerde alışveriş yapmanıza imkan sağlaması, anlaşmalı illerde toplu taşımada kullanılması, Türkiye'nin en büyük markalarında sağladığı fayda ve fırsatların yanında taraftar kart olması öne çıkan özellikleri arasında yer alıyor.
HER KART KULÜBE KATKI DEMEK
Passolig kart alırken taraftarlar tarafından ödenen bedelin sadece 7,95 TL'si, kartın operasyonel giderlerini karşılamak için alınıyor. Geri kalan tüm bakiye ise taraftarların kulüplerine gelir olarak aktarılıyor. Ayrıca kullanılan kartların elde edilecek gelirin yüzde 47'si de kulüplere gidiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.