Salı 26.08.2014 00:00
Son Güncelleme: Salı 26.08.2014 14:09

Hıncal Uluç faturayı onlara kesti

Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanan Süper Kupa'yı sarı-lacivertli ekip penaltılarla 3-2 kazanmasını bildi. Galatasaray'ın performansı oldukça eleştiriliyor. Siz neler söyleyeceksiniz?

Galatasaray, daha lig başlamadan bitik ve umutsuz görünüyor..
Baş sebebi geçen hafta yazdık. Prandelli!..
Ya Prandelli kafayı değiştirmeli, ya da Galatasaray Prandelli'yi.. Yoksa ligin üçüncü haftasında tribünler "Başkan gitsin, Reis kalsın" diye tempo tutmaya başlar..
Reis, Sabri..
Fenerbahçe önünde izlediğimiz Galatasaray'da bir Sabri yoktu..
Sabri de büyük futbolcu değil.. Ama öyle müthiş bir Galatasaraylı ve öyle inançlı ki, 90 dakikanın son saniyesine kadar çırpınıyor. Kapasitesinin iki katı oynuyor, bir takım ağaların yüzde onla oynadıkları maçta.. Hem takımı, hem tribünleri coşturuyor, ayakta tutuyor..
Ayrıca.. Fener maçında Galatasaray'ın beklerine bakın.. Veysel ve Telles.. Sabri bu ikisini de defalarca katlamaz mı?.
Ama Türkiye'de daha antrenman bile yönetmeden, hem de 5+3 kuralı yüzünden "Yerli" futbolcunun altın olduğu dönemde, Prandelli Efendi, Sabri'yi kadro dışı bırakıyor.
4-4-2 ile 4-1-3-1-1'in en büyük farkı, hücumdan bir adamı savunmaya kaydırmak, böylece hücum futbolu oynayan Büyük Takımı, savunmaya ağırlık veren Küçük Takıma çevirmektir.
120 dakikada kaleyi bulan 1, tek bir şut atabilen takım "Büyük" olur mu?.
Prandelli ve Ünal Aysal el ele vererek, Galatasaray'ı bitirdiler..

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.