Giriş Tarihi: 30.08.2014 11:48 Son Güncelleme: 30.08.2014 11:56

Fenerbahçe'nin konuğu Karabük

Fenerbahçe ile Kardemir Karabükspor, Süper Lig'de yarın 15. kez karşı karşıya gelecek.

İki takım arasında ligde geride kalan 14 maçtan 9'unu Fenerbahçe, 4'ünü Kardemir Karabükspor kazandı, 1 maç da berabere sonuçlandı.
Fenerbahçe'nin toplam 28 golüne, Kardemir Karabükspor 15 golle yanıt verdi.
Geçen sezonun ilk yarısında Karabük'te yapılan maçtan evsahibi ekip 2-1 galip ayrıldı, İstanbul'da ise kazanan taraf 4-0'lık sonuçla Fenerbahçe oldu.
- Son 5 maçtan 4'ünü Kardemir Karabükspor kazandı
Rekabetteki son 5 lig maçından 4'ünü Kardemir Karabükspor kazandı.
2011-2012 sezonunun ikinci yarısında Karabük'te yapılan maçtan 2-1 üstün ayrılan Kardemir Karabükspor, 2012-2013 sezonunda Kadıköy'de 3-1, sezonun son haftasında ise evinde 3-2 galip gelerek ligde kalmayı başardı. "Mavi Ateş", geçen sezonun ilk yarısındaki müsabakada ise rakibine 2-1 üstünlük kurdu, sadece İstanbul'daki son randevuyu 4-0 yitirdi.
- İstanbul'daki maçlar
İki takım arasında İstanbul'da yapılan 7 lig maçında Fenerbahçe 6, Kardemir Karabükspor bir galibiyet aldı.
Fenerbahçe, İstanbul'daki maçlarda rakibine 18 gol atarken, kalesinde 6 gol gördü.
- Farklı skorlu galibiyetler
Taraflar arasında geride kalan 14 lig maçında Fenerbahçe en farklı skorlu galibiyetini geçen sezon İstanbul'da 4-0'lık sonuçla elde etti.
Kardemir Karabükspor ise 2012-2013 sezonunda Kadıköy'deki maçı 3-1 kazandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.