Salı 16.09.2014
Son Güncelleme: Salı 16.09.2014

Sessiz sinema

Boş tribünler stadyumlarda rağbet görmemiş sinema filmi havası yaratırken, ekipler de gol bulmak bir yana, şut dahi atmakta zorlandı. Gol sesinin yükselmediği takımlardan üçü ise milyon euroluk kadrolarla sahne alan büyüklerdi

Gol atamayan takımlar, boş tribünler ve maç sonu açıklamaları ile takımın önüne geçen İlhan Cavcav gibi yöneticiler... İkinci haftanın özetini böyle yapabiliriz. Yedi ekip, doksan dakikaları gol atamadan tamamlarken, bunların arasında toplam 232 milyon euroluk ilk 11'ler ile sahaya çıkan Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzon da vardı. Galatasaray'da Burak Yılmaz, İzlanda maçında olduğu gibi yine 12 kere topla buluşup kaleye başarılı şut dahi atamazken, Wesley Sneijder 2014-15'te çıktığı üç resmi maçta da çerçeveye top isabet ettiremedi.
YAŞLI KURTLAR SAHNEYE ÇIKTI
Ligin dev takımlarının suskun geçtiği haftada Anadolu'nun yaşlı kurtları sahne aldı. 33'lük Tita iki şık gol ile Mersin'e puan getirirken, yine 33'lük Servet Çetin haftanın en fazla rakipten top çalan ismi oldu. Bu isimlerin yanında Trabzonspor maçının gizli yıldızlarından Emre Belözoğlu'na parantez açmadan olmaz. 34 yaşındaki milli futbolcu oyunun tüm yükünü üstüne alırken tam 101 kere topla buluştu ve yüzde 92 başarı ile 93 isabetli pas yaptı. Bu son yıllarda Türkiye'de ulaşılmış en yüksek sayı. Emre'nin 93 isabetli pas yaptığı yerde, Trabzonspor'un takım halinde 185 başarılı pas yapması ise dikkat edilmesi gereken başka nokta oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.