Cumartesi 04.10.2014
Son Güncelleme: Cumartesi 04.10.2014

Yunanistan alarmı

Takımlarımız, Avrupa serüvenine iyi giriş yapamadı, Yunanistan, UEFA Ülkeler Sıralaması'nda ensemize dayandı. Şampiyonlar Ligi bileti riske girdi

Yeni sezona Beşiktaş ve Trabzonspor'un elemelerdeki başarılı performansıyla giriş yapan Türkiye, grup aşamasının ilk iki haftasında aradığını bulamayınca ilk 12 yarışında yara aldı. Sezona 13. sırada giren Yunanistan'ın 0.900 puan önünde başlayan Türkiye, iki haftalık performanslar sonucunda bu avantajını büyük ölçüde yitirdi. Yunanlar grup aşamasına Olympiakos, Asteras, Panathinaikos ve PAOK'la katılarak Türkiye'ye göre bir fazla takım bulundurmasının avantajını da kullanarak farkı 0.300'e kadar indirdi. Bu da 2016/2017 sezonunda Şampiyonlar Ligi'ne doğrudan bir takım yollama hakkımızın tehlikeye girdiği anlamına geliyor.
İlk 12'de tutunmak şart
12. sıradaki Türkiye, bu konumuyla 2016 yazında hem Devler Ligi gruplarına bir takım gönderme hakkını koruyacak hem de UEFA'nın yenilediği statü gereği kupa şampiyonunu doğrudan Avrupa Ligi gruplarına yollayacak. Fakat bu sezon Yunanların gerisinde kalıp, Belçika veya İsviçre'den birini geçememesi durumunda Türkiye bu iki hakkını da kaybedecek. Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor'un Avrupa performansı bu açıdan büyük önem taşıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.