Giriş Tarihi: 13.10.2014

Yönetimi de lider

Siyah-beyazlı kulübün Haziran-Ağustos aylarında sponsorluk gelirleri geçen yıla göre %119 artış gösterdi. Bu sezon boş tribünlere rağmen, hasılat gelirlerinde de %115'lik yükseliş oldu

Beşiktaş yönetiminin kulübün gelir kaynaklarını artırmaya yönelik çalışmaları sonuç vermeye başladı. Siyah-beyazlıların KAP'a bildirdiği Haziran-Ağustos dönemi rakamlarına göre, kulübün gelirleri geçen yılın aynı dönemine göre genel olarak %29 oranında arttı ve 37.4 milyon TL'den 48.1 milyon TL'ye ulaştı. En büyük yükseliş, %119'la sponsorluk kaleminde kaydedildi. Bu kalemde gelirler 3.7 milyon TL'den 7.9 milyon TL'ye çıktı.
LİSANSLI ÜRÜN SATIŞI %37 ARTTI
Veriler, ilginç bir tabloyu da ortaya serdi. Siyah-beyazlılar her ne kadar maçlarını boş tribünlere oynamaktan şikayet etseler de maç hasılatlarını ikiye katlamayı başardı. Her iki sezonda da Ağustos ayında 4'er maç oynayan Beşiktaş'ta hasılat kalemi 1.8 milyon TL'den 3.9 milyon TL'ye yükselerek %115'lik bir ivme yakaladı. Lisanslı ürün satışları ise %37 artarak 12.6 milyon TL'ye ulaştı.
ÜCRETTE DEĞİŞİKLİK YOK
KAP'A bildirilen rakamlarda ücret kaleminde pek fazla bir değişiklik olmadığı gözlemlendi. Geçen sezon yaz döneminde 27 milyon TL'lik gideri olan siyahbeyazlılar, bu dönemde ise 26 milyon TL'de kaldı. Aradaki fark sadece 1 milyon TL oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.