Pazar 30.11.2014
Son Güncelleme: Pazar 30.11.2014

Devler gençleşti

Yaşanan son teknik adam değişiklikleriyle Süper Lig'de kulübede görev yapan teknik adamların yaş ortalaması 54'ten 49'a kadar düştü

Bu sezonun başında Fenerbahçe'nin hocası İsmail Kartal, G.Saray Teknik Direktörü Prandelli, Beşiktaş'ın Hırvat patronu Slaven Bilic ve Trabzonspor Teknik Direktörü Halilhodzic'in görev yaptığı Süper Lig'de kulübenin yaş ortalaması 54,2 idi... Bu Süper Lig için son 10 yılın en yaşlı ortalamalarından birisiydi. Ancak kulüpler için işler istendiği gibi gitmeyince yapılan teknik adam değişiklikleriyle Süper Lig bir anda gençleşerek yaş ortalaması 49'a kadar düştü.
G.SARAY 13 YAŞ KÜÇÜLDÜ
Hamza Hamzaoğlu, G.Saray'ın başına son 10 yılda gelen en genç 3.teknik adam oldu. Geldikleri dönemlerde Bülent Korkmaz 41, Skibbe 43 yaşındaydı. Hamzaoğlu, Prandelli'den ise tam 13 yaş küçük. Daha önce iki defa 50 yaş ortalamasının altına düşen dört büyüklerin hocalarının yaş ortalaması ilk defa 49 oldu. 53 yaşında Fenerbahçe'nin başına geçen İsmail Kartal, bir dönem takımı çalıştıran Aragones'ten tam 18 yaş küçük...
SAĞLAM EN GENCİ OLDU
Son 10 yılda dört büyük takımın başına geçen hocalara bakıldığında 39 yaşında Beşiktaş kulübesine oturan Ertuğrul Sağlam 31 hoca arasında en genç teknik adam oldu. Şu an görevde olan Slaven Bilic takımın başında olduğu iki sezonda Trabzonspor 5 farklı isimle çalışırken, Galatasaray 3, F.Bahçe ise 2 hoca ile çalıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.