Çarşamba 14.01.2015
Son Güncelleme: Çarşamba 14.01.2015

Yorgan kısa!

Süper Lig'de takviyeler başladı. Futbolcu satmaktan çok almayı tercih eden Süper Lig ekiplerinin sadece 4'ü bilançolarında kar edebildi. Zararda zirve Galatasaray'ın

Ara transfer sezonu açılan Türkiye'de takımlar takviyelere başlarken, son 1.5 yıllık dönemde yapılan transferlerde ortaya pek iç açıcı bir tablo çıkmıyor. Süper Lig ekiplerinin 4'ü oyuncu alım-satımlarından kar edebilirken alım-satım arasında 119.1 milyon Euro zarar oluştu. Bu para 18 takımlı PTT 1. Lig'in 16 takımının değerinden fazla. Yani 460 futbolcunun maliyetinin üzerine çıkıldı. Transfer alım-satımları arasında kar eden ekipler sadece Gaziantep, Gençlerbirliği, Akhisar ve Eskişehir oldu. Süper Lig'in 1.5 sezon içerisinde en fazla kar eden ekibi olan Eskişehirspor, kasasına 12.3 milyon Euro koyabilirken, bu sayı ile Avrupa'nın kar eden kulüpleri listesinde ancak 101. sırada kendisine yer bulabildi.

G.SARAY'DA SÜRPRİZ BAŞKAN ADAYI - TIKLAYIN
G.SARAY'DA FLAŞ AYRILIK! - TIKLAYIN
G.SARAYLI FUTBOLCU İÇİN 3 TAKIM SIRADA - TIKLAYIN
G.SARAY'IN ZARAR HANESİ KABARDI
Galatasaray, 52.3 milyon Euro eksiye düşerken, sarı kırmızılı ekip Ünal Aysal döneminde yaptığı harcamaların yanında sadece 3.6 milyon Euro değerinde oyuncu satınca bu alanda ligin zirvesinde yer aldı. Dünya genelinde bu zarar rakamı Galatasaray'ı en fazla zarar eden 14. ekip yaptı. En büyük farka sahip olan ekip ise 224.6 milyon Euro kasasından çıkaran Manchester United oldu. Kar edenler listesinin ilk 100'ünde bir Türk ekibi yer alamadı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.