Cuma 23.01.2015 00:00

FIFA kan kaybediyor

FIFA en önemli 5 sponsor firmasını kaybetti. Son 1 yılda FIFA'da yaşanan skandallardan dolayı Sony, Emirates,Castrol, Continental ve Johnson &Johnson firmaları FIFA ile olan sponsorluk antlaşmalarını bitirdiler. FIFA'nın maddi anlamda ki en önemli kaynakları olan bu firmaları kaybetmesi sonucu yaklaşık olarak 1 milyar Euro dan fazla kaybı olduğu belirtildi.

FIFA en önemli 5 sponsor firmasını kaybetti. Son 1 yılda FIFA'da yaşanan skandallardan dolayı Sony, Emirates,Castrol, Continental ve Johnson &Johnson firmaları FIFA ile olan sponsorluk antlaşmalarını bitirdiler. FIFA'nın maddi anlamda ki en önemli kaynakları olan bu firmaları kaybetmesi sonucu yaklaşık olarak 1 milyar Euro dan fazla kaybı olduğu belirtildi.

İngiliz basını bu 5 sponsor firmanın FIFA'ya olan desteğini çekmesinin nedenleri olarak FIFA'da yaşanan rüşvet skandallarını ve FIFA Başkanı Sepp Blatter'in yönetim tarzından dolayı olduğu belirtildi.

Ürdün Prensi Ali Bin Al Hüssein'in eli kuvvetlendi

29 Mayıs'ta seçime gidecek olan FIFA'da Başkan Sepp Blatter dışında 3 aday daha var. Ürdün Prensi Ali Bin Al Hüssein, Jerome Champagne ve eski Fransız futbolcu David Ginola. Bu adaylar arasında Blatter'i en çok zorlayacak isim olarak UEFA Başkanı Platini'nin de desteğini alan isim olan Ürdün Prensi Ali Bin Al Hüssein olarak görülüyor. FIFA'nın en önemli 5 sponsor firmasını kaybetmesinin yaklaşan seçim öncesi Sepp Blatter'i zor duruma sokacağı düşünülüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.