Giriş Tarihi: 24.2.2015 09:16

Beşiktaş-Liverpool maçının biletleri tükendi

Beşiktaş Kulübü, futbol takımının UEFA Avrupa Ligi 2. tur rövanşında 26 Şubat Perşembe günü Atatürk Olimpiyat Stadı'nda Liverpool ile yapacağı maçın biletlerinin tükendiğini açıkladı.

Biletlerin satışa eksik sunulduğu yönünde kamuoyunda yapılan değerlendirmelerin önüne geçmek amacıyla kulübün internet sitesinde yapılan açıklamada, satışa sunulan 49 bin 359 biletin büyük ilgi gördüğü bildirildi.
Toplam 79 bin 77 seyirci kapasiteli statta, bin 305 kişilik bölümü loca-protokol ve basın koltuklarının oluşturduğu, 4 bin 400 kişilik bölümün konuk takım taraftarı için ayrıldığı, 13 bin 856 koltuğun da kombine kartlı taraftara ait olduğuna dikkat çekildi. Ayrıca sponsorlara 2 bin 199 bilet verildiği, güvenlik nedeniyle tribünlerin ilk 5 sıralarındaki toplam 4 bin 966 kişilik yerin boş bırakılacağı, iki takım taraftarı arasında güvenlik nedeniyle oluşturulacak tampon bölgenin de 2 bin 992 koltuktan oluştuğu belirtildi.
Bu uygulamaların ardından satışa sunulan biletlerin tamamının satıldığı kaydedilen açıklamada, "Perşembe günü Liverpool taraftarlarına ayrılan ama satılmayan biletler, kulübümüz tarafından satışa sunulacaktır. Ayrıca Liverpool taraftarlarının satın almadığı bilet sayısı kadar tampon bölge boş koltuk sayısında da değişikliğe gidilme ihtimali bulunmaktadır. Sponsorlarımıza ayrılan ama kulübümüze geri dönecek biletler de maç sabahı satışa sunulacaktır" ifadelerine yer verildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.