Giriş Tarihi: 26.2.2015 12:04

Karabükspor, kötü gidişe "dur" demek istiyor

Geçen sezon lig tarihinin en başarılı dönemini geride bırakan, ilk kez UEFA Avrupa Ligi'nde mücadele eden Karabük temsilcisi, kötü gidişe "dur" demek istiyor.

1993-1994, 1997-1998, 1998-1999, 2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 ve 2014-2015 Spor Toto Süper Ligi'nde 21. haftalar itibarıyla tarihinin en kötü performanslarından birine imza atan Kardemir Karabükspor, zor günler yaşıyor.
Lige Fenerbahçe yenilgisiyle başlayan, oynadığı 21 maçın sadece 4'ünde sahadan galip ayrılan Karabük ekibi, 5 de beraberlik alarak sadece 17 puan toplayabildi.
Rakiplerine 12 kez yenilen, 17. sıraya kadar gerileyen Kardemir Karabükspor, kötü gidişe son vermek için teknik direktörlük değişikliğine gitti ve Tolunay Kafkas'ın yerine Yılmaz Vural'ı takımın başına getirdi.
Karadeniz temsilcisi, 1993-1994 ve 1998-1999 sezonlarının 21. haftaları itibarıyla tıpkı bu sezon olduğu gibi, aldığı kötü sonuçlar nedeniyle zor günler yaşadı ve her iki sezon sonunda da alt lige düştü.
- "Takımın ligde kalmasını sağlamak için buradayız"
Teknik Direktör Yılmaz Vural, zor günleri atlatacağına inandığı için takımın başına geldiğini söyledi.
Kardemir Karabükspor'un ligde kalması gerektiğini anlatan Vural, "Kulüp yönetimi, sadece bu günü değil, geleceği planlayan projeler ortaya koyuyor. Projeleriyle Türk futboluna hizmet ediyor. Ekonomik ve sportif bakımdan diğer takımlara örnek olmuş ve oluyor. Kardemir Karabükspor'un bu ligde kalması için elimizden geleni yapacağız. Bunun için buradayız" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.