Çarşamba 11.03.2015 00:00

Trabzonspor son 3 sezona fark attı

Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'de sıkıntılı günler geçirse de son 3 sezondan daha başarılı bir performans sergiledi.

Sezon başında yaptığı flaş transferlerle 3 kulvarda hedef koymasına rağmen Spor Toto Süper Lig'de hedef kovalamak zorunda kalan Trabzonspor, ligin ikinci yarısında yakaladığı çıkışla üst basamaklara doğru tırmanışını sürdürdü. Karadeniz ekibi teknik direktör Vahid Halilhodzic ile yollarını ayırmasının ardından teknik direktör Ersun Yanal ile yeni bir döneme başlayarak, ligde oynadığı son 8 maçta yenilgi yüzü görmedi. Bordo-mavililerde yaşanan değişim gelecek sezon için önemli bir mesaj verdi.

Karadeniz ekibi 23. hafta sonunda 2011-12 sezonunda 39 puanla 4. sırada yer alırken, 2012-13 sezonunda 30 puanla 10. sırada yer aldı. 2013-14 sezonunda ise Trabzonspor, 34 puanla 7. sırada yer aldı. Bordo-mavililer bu sezon ise 23. hafta sonunda 40 puanla 4. sırada yer alarak son 3 sezonun en iyi performansını sergiledi.

BU SEZON DAHA ÇOK GOL ATTI
Trabzonspor, bu sezon son 3 sezona göre daha çok gol attı. Bordo-mavililer 2011-12 sezonunda 41 gol atıp 25 gol yerken, 2012-13 sezonunda 26 gol atıp 27 gol yedi. 2013-14 sezonunda 32 gol atıp 29 gol yiyen Trabzonspor, bu sezon ise 46 gol atıp kalesinde 36 gol gördü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.