Cumartesi 14.03.2015 00:00
Son Güncelleme: Cumartesi 14.03.2015 23:05

Türk Telekom Arena'da 'dalya'!

Galatasaray, Türk Telekom Arena'daki 100. resmi maçını oynadı.

Galatasaray, 2011 yılı ocak ayından bu yana iç saha maçlarını oynadığı Türk Telekom Arena'da 100. resmi müsabakasına İstanbul Başakşehir karşısında çıktı. Yeni stadında 3 farklı kulvarda 99 resmi maçı geride bırakan sarı-kırmızılı ekip, 63 kez sahadan galip ayrılırken, 20 maçta berabere kaldı, 16 maçta ise rakiplerine mağlup oldu. Bu maçlarda 193 gol atan "Cim Bom", kalesinde 109 gol gördü.
Öte yandan, Türk Telekom Arena'nın en golcü ismi, rakip filelere 38 gol gönderen Burak Yılmaz olurken, onu 21 golle Wesley Sneijder takip etti.
Galatasaray'ın Türk Telekom Arena'da oynadığı maçlar ve istatistikleri şöyle:
Organizasyon O G B M A Y
Süper Lig 74 52 13 9 149 71
Türkiye Kupası 13 7 3 3 30 15
UEFA Şampiyonlar Ligi 12 4 4 4 14 23
Toplam 99 63 20 16 193 109
ÇANAKKALE ZAFERİ UNUTULMADI
Galatasaray taraftarları, Çanakkale Zaferi'nin 100. yılı nedeniyle Türk Telekom Arena'yı pankartlarla donattı. Stat tribünlerinde Çanakkale Zaferi'yle ilgili mesajlar içeren çok sayıda döviz yer alırken, "Geçmişini bilmeyen, geleceğine yön veremez. Bir ruhtur Çanakkale" ve "Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın? Gömelim seni tarihe desem sığmazsın" ifadeleri yer alan dev pankartlar açıldı.
Sarı-kırmızılı taraftarlar da, "Şehitler ölmez, Çanakkale geçilmez" diye tempo tuttu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.