Giriş Tarihi: 20.3.2015 11:27

Derbide öne geçen zor kaybediyor

Spor Toto Süper Lig'de Fenerbahçe ile Beşiktaş arasında 22 Mart Pazar günü yapılacak derbi öncesi iki takım arasında oynanan son 18 karşılaşmada ilk golü atan takım sadece 2 kez yenildi.

Rekabette 16'sı Süper Lig, biri TFF Süper Kupa, biri de Türkiye Kupası olmak üzere son 18 randevuda öne geçen takım sahadan 2 kez mağlup ayrıldı.
Bu karşılaşmalarda skorda öne geçen taraf 12 kez kazandı, 4 kez berabere kaldı. Bu süre içinde sadece 2011-2012 sezonu Süper Final Şampiyonluk Grubu'nda Kadıköy'de yapılan maçta Beşiktaş, Egemen Korkmaz'ın golüyle öne geçmesine rağmen, Stoch ve Egemen Korkmaz'ın kendi kalesine attığı gollerle 2-1 yenildi. 2012-2013 sezonunda BJK İnönü Stadı'ndaki son derbide ise Sow ile öne geçen Fenerbahçe, Olcay Şahan'ın santrası bile yapılmayan son saniye golüyle 3-2 mağlup oldu.

- Fenerbahçe 12, Beşiktaş 6 maçta öne geçti

İki takım arasındaki 18 karşılaşmada Fenerbahçe 12, Beşiktaş 6 maçta ilk golü atarak öne geçti.
Sarı-lacivertliler öne geçtikleri maçların 9'unu kazandı, birinde yenildi, 2'sinde berabere kaldı. Siyah-beyazlılar ise öne geçtikleri derbilerin 3'ünü kazandı, 2 kez eşitliği bozamadı, bir kez de puansız ayrıldı.
- Son 5 maçtan 3'ünde açılışı Sow yaptı

Rekabetteki son 5 maçın 3'ünde ilk gol Fenerbahçeli Moussa Sow'dan geldi.
Sarı-lacivertlilerin Senegalli forveti, Süper Lig'deki son 5 derbiden 3'ünde ilk golü attı, bu maçlarda Fenerbahçe birer galibiyet, yenilgi ve beraberlik aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.