Giriş Tarihi: 1.04.2015

Beşinci yıldız Şampiyonlar Ligi

Süper Lig'de '4. yıldız' yarışı süredursun, UEFA yeni dönem için Şampiyonlar Ligi para ödüllerini yüzde 46 oranında artırdı

Türkiye'deki şampiyonluk yarışı UEFA'dan gelen haberle birlikte ekonomik açıdan çok daha kritik hale geldi. 4. yıldız mücadelesi veren G.Saray ile F.Bahçe'nin yanı sıra Beşiktaş belki de bu unvandan daha değerli olan Devler Ligi'ne katılım bileti için kapışıyor. UEFA'nın açıklamasına göre bu yazdan itibaren gruplara katılım ödülü 8.6 milyondan 12 milyon Euro'ya yükseldi. Yeni sistemle 3 galibiyetle gruptan çıkan bir Türk takımı yayın pastası haricinde 22 milyon Euro alacak. Şampiyonluğa verilen 37.4 milyon Euro'luk yayın harici ödül de yüzde 46 artışla 54.5 milyon Euro'yu bulacak.

GRUPTAN ÇIKMAK 35 MİLYON EURO!
Süper Lig şampiyonunu bekleyen bir diğer güzel sürpriz ise yeni yayın ihalesiyle yayıncının değişmesi... 3 Temmuz döneminde yapılan ve geçmiş dönemlere göre çok düşük kalan Türkiye TV yayın pastasının bu yıldan itibaren katlanması bekleniyor. 2009/10 sezonu için Türkiye şampiyonu 13 milyon Euro yayın parası alırken, bu pay 2012/13 sezonunda 5 milyon 280 bin Euro'ya gerilemişti. Bu pastanın tekrar 13 milyon Euro düzeyine gelmesi durumunda tek başına Kupa 1'e gitmiş bir Türk takımının gruptan çıkarsa geliri 35 milyon Euro'yu bulacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.