Salı 28.04.2015 00:00

Süper Lig’de zirve 6 kez el değiştirdi

Spor Toto Süper Lig’in ikinci yarısında zirve koltuğu 6 kez el değiştirdi.

Ligde 28. hafta müsabakaları dün oynanan Beşiktaş-Kardemir Karabükspor karşılaşma ile tamamladı. Şampiyonluk mücadelesi veren siyah-beyazlı ekip, Ankara'da oynanan maçta rakibini son dakikada bulduğu golle mağlup ederek liderlik koltuğunu Galatasaray'dan aldı. 28. hafta itibarıyla son 12 sezonun en iyi performansını sergileyen Beşiktaş, 3 hafta sonra yeniden liderlik koltuğuna oturmayı başardı.
ZİRVEDE EN ÇOK GALATASARAY KALDI
Spor Toto Süper Lig'in ikinci yarısı itibariyle zirve koltuğu 6 kez el değiştirdi. Şampiyonluk mücadelesi veren ekiplerden Galatasaray, ligin ikinci yarısında en çok zirve koltuğunda oturan takım oldu. Sarı-kırmızılılar toplam 5 hafta ligin liderlik koltuğunda otururken, Beşiktaş 4, Fenerbahçe ise 3 hafta birincilik koltuğunda yer aldı.
DÜĞÜM 24 MAYIS'TA ÇÖZÜLECEK
Ligin son derbi mücadelesi Galatasaray ile Beşiktaş arasında oynanacak. Ligin 33. hafta mücadelesinde 24 Mayıs Pazar günü Türk Telekom Arena'da oynanacak olan müsabaka zirve hattında düğümü çözecek.
Şampiyonluk mücadelesi veren takımların Spor Toto Süper Lig'in ikinci yarısında liderlik koltuğuna oturduğu haftalar şöyle:
17 ve 18. haftalar (Fenerbahçe)
19 ve 20. haftalar (Beşiktaş)
21, 22 ve 23. haftalar (Galatasaray)
24. hafta (Beşiktaş)
25 ve 26. haftalar (Galatasaray)
27. hafta (Fenerbahçe)
28. hafta (Beşiktaş)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.