Çarşamba 06.05.2015
Son Güncelleme: Çarşamba 06.05.2015

Avantaj G.Saray'da

Süper Lig'in 33. haftasındaki G.Saray-Beşiktaş derbisi en kritik viraj olarak görülüyor. F.Bahçe'nin 3 kez deplasmana gidecek olması en büyük dezavantajı. G.Saray önde görünse de, yazarlarımıza göre futbolun bilinmezliği ve kendi içindeki matematiği son 5 maçı daha heyecanlı kılacak

Süper Lig'de nefes kesen şampiyonluk yarışında son 5 haftaya girildi. 64'er puanlı iki takımdan Beşiktaş averajla lider, Galatasaray ikinci sırada... Onları 63 puanlı Fenerbahçe takip ediyor… SABAH Spor'un usta kalemlerine "Beş haftada nasıl bir mücadele yaşanır, şampiyonluk ipini kim göğüsler?" diye sorduk. İşte yorumlar ve öne çıkanlar:
Levent Tüzemen
'BİZ' DİYEN İPİ GÖĞÜSLER

Galatasaray'ın maç fikstürü çok zorlu. Oyuncuların zihinsel ve fiziksel yıpranma yaşayacağı 5 haftalık süreçte iyi dinlenen, iyi beslenen takım adını şampiyonluğa yazdıracak. Matematik olarak Galatasaray, 5'te 5 yaparsa 4. yıldızı takar. Hamza Hoca ve öğrencileri iplerin kendi ellerinde olduğunu bilmeli ama "Galatasaray avantajlı" diyenlerin aldatıcı rehavetine düşmemeli. Maç maç konsantre olmak akılcıdır. G.Saray'da şampiyonluk yaşamış oyuncu sayısının fazla olduğunu düşünürsek kaptan Selçuk ve arkadaşları Florya'da birlikte daha fazla zaman geçirmeli ve şampiyonluk şifresinin "Biz" diye düşünmek olduğunu akıllarından çıkarmamalı. Bu arada seçimin Florya'ya yansıması da engellenmeli.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.