Salı 16.06.2015
Son Güncelleme: Salı 16.06.2015

Küme düştük!

Hem 2014 Dünya Kupası hem de EURO-2016 elemelerindeki performansın bedelini Ay-Yıldızlılar ağır ödeyecek. EURO-1996 vizesi aldıktan sonra çıkışını 2002 Dünya Kupası yarı finaliyle taçlandıran Türkiye, yakın futbol tarihinin en kötü konumuna düştü. EURO-2004 ve 2006 Dünya Kupası elemelerine 1.torbadan katılan Türkiye, Rusya'da düzenlenecek 2018 Dünya Kupası kura çekimine 4.torbadan katılacak. Karadağ, Faroe Adaları gibi ülkelerle aynı torbada yer alacak Ay-Yıldızlıların grubunda daha yüksek puanlı 3 seribaşı takım yer alacak. Almanya, Fransa ve Sırbistan'ın aynı anda yer aldığı bir grupla karşılaşma şansımız buluyor.

2018 DÜNYA KUPASI AVRUPA ELEME TORBALAR

1.TORBA: Almanya, Belçika, Hollanda, Romanya, İngiltere, Galler, Hırvatistan, İspanya, Portekiz.
2.TORBA: İtalya, İsviçre, Avusturya, Slovakya, Çek Cumhuriyeti, Fransa, İzlanda, Danimarka, Bosna Hersek.
3.TORBA: Polonya, Ukrayna, İskoçya, Macaristan, İsveç, Arnavutluk, Kuzey İrlanda, Sırbistan, Yunanistan.
4.TORBA: TÜRKİYE , Slovenya, İsrail, İrlanda Cumhuriyeti, Norveç, Bulgaristan, Faroe Adaları, Karadağ, Estonya.
5.TORBA: Güney Kıbrıs, Letonya, Ermenistan, Finlandiya, Belarus, Litvanya, Makedonya, Azerbaycan, Moldova.
6.TORBA: Kazakistan, Lüksemburg, Liechtenstein, Gürcistan, Malta, San Marino, Andorra.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.